به گزارش خبرنگار ایرنا محمد دره وزمی روز چهارشنبه در کارگروه رفع موانع تولید استان کردستان افزود: این میزان تسهیلات به 333 واحد و به منظور کمک به تولید در استان کردستان پرداخت شده است.
وی اضافه کرد: 37 جلسه در سال گذشته تشکیل و 946 واحد تولیدی از طریق کارگروه برای پرداخت 310 میلیارد ریال سرمایه در گردش به بانک ها معرفی شد.
وی اظهار کرد: از این واحدها، 235 واحد از طریق رونق تولید و 98 واحد از طریق مراجعه مستقیم به بانک ها بوده است.
دره وزمی با اشاره به اینکه اگر تولید را رونق دهیم اشتغال هم رشد پیدا می کند، گفت: سال تولید و اشتغال در سال جاری فرصتی مغتنم است که در کردستان حداکثر بهره برداری را انجام دهیم.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: در سال جاری همچون روال گذشته پرداخت تسهیلات از طریق کارگروه رفع موانع تولید و سیستم بهین یاب ادامه خواهد داشت.
وی تاکید کرد: در سال جاری باید جدی تر و با عزمی راسخ به حمایت از واحدهای تولیدی استان کردستان بپردازیم.
وی بیان اینکه توید و اشتغال باید دغدغه همه اعضای کارگروه باشد، ادامه داد: ضروری است دست به دست هم دهیم که نه تنها واحد تولیدی در معرض تعطیلی قرار نگیرد بلکه واحدهایی که دچار رکود بودند نی احیاء شوند.
تعاونی بستنی عسل، کشت و صنعت برکت، کاشی کسرا، تعاونی کشتارگاه مرغ پر سنندج، نان آوران زاگرس، پارس شیمی زاگرس و یک واحد تولیدی فولاد که چند سال است تعطیل شده است، واحدهایی بودند که در این کارگروه مورد بررسی قرار گرفتند و تعیین تکلیف شدند.
6108/ 3020
** خبرنگار: امید بهمنی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.