مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: سال گذشته 117 میلیارد تومان تسهیلات برای احیای واحدهای تولیدی صنعت و کشاورزی استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد دره وزمی پیش از ظهر امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در استانداری برگزار شد، با بیان اینکه سال 95 سال پر تحرکی برای تمام اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بود افزود: بیشترین تبادل نظر در جلسات بحث رونق تولید بود و حدود 116 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای های تولیدی بخش صنعت و کشاورزی پرداخت شد.

وی‌گفت: در سال 95 تا به امروز 946 واحد تولیدی در بخش صنعت و کشاورزی از طریق کارگروه به بانک‌های عامل برای پرداخت سرمایه در گردش معرفی کردیم.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: پرداخت نزدیک به 117 میلیارد تومان به 333 واحد در بخش صنعت و کشاورزی کمکی برای رونق تولید در کردستان بود.

دره وزمی با یادآوری شعار امسال با عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار داشت: فرصت مغتنمی است که در کردستان حداکثر بهره برداری از شعار سال داشته باشیم چرا که واحد های تولیدی نیاز به حمایت دارند.

وی اضافه کرد: اگر تولید رونق یابد قطعا اشغال رونق می یابد و در این راستا  می طلبد با عزمی راسخ تر به حمایت از واحد های تولیدی بپردازیم و امسال دغدغه تولید و اشتغال دغدغه تمام اعضای کارگروه باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.