به گزارش ایرنا، جعفر توان روز سه شنبه در جریان بازدید از کارگاه پروژه کارخانه سیمان چلچمه سارال دیواندره افزود: فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان دیواندره فراهم است و با تمام وجود از سرمایه گذاران واقعی حمایت و موانع آنها را تا حصول نتیجه پیگیری می کنیم.
وی ضمن قدردانی از سرمایه گذاران کارخانه سیمان چلچمه سارال دیواندره، افزود: تلاش برادران کریمی برای راه اندازی این طرح اقتصادی و اشتغال زایی قابل تقدیر و نقش این کارخانه در توسعه شهرستان انکار ناپذیر است.
فرماندارشهرستان دیواندره گفت: کارخانه سیمان چلچمه سارال دیواندره در دهه مبارک فجر سال 94 با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت کلنگ زنی شد.
وی افزود: این کارخانه با سرمایه گذاری برادران کریمی به طور مستقیم برای350 نفر اشتغالزایی خواهد داشت.
به گفته وی حجم سرمایه گذاری ریالی این کارخانه 240 میلیون تومان و سرمایه گذاری ارزی آن 70 میلیون یورو است که یکی از بانک های اتریشی متعهد به پرداخت آن شده است.
این پروژه در زمینی به مساحت 50 هکتار احداث و با افتتاح آن سالانه یک میلیون تن به ظرفیت تولید سیمان کشور افزوده خواهد شد.
اقدامات تملک و تغییر کاربری زمین و مجوزهای قانونی برای احداث کارخانه سیمان چلچمه سارال دیواندره انجام شده است و هم اکنون سایت اداری و محل اسکان کارکنان در حال احداث است که به زودی عملیات اجرایی کارخانه نیز شروع خواهد شد.
کارخانه سیمان چلچمه سارال دیواندره در 15 کیلومتری دیواندره به سمت سقز قرار دارد.
1904/7353
** خبرنگار: منصور محمدی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.