به گزارش خبرنگار ایرنا محمد آزاد جلالی زاده روز سه شنبه در آیین افتتاح ستاد دکتر روحانی در شهرستان کامیاران با اشاره به اینکه انتقاداتی به دولت یازدهم وارد است، افزود: مردم باید بدانند که با توجه به مشکلاتی که دولت گذشته برای دولت یازدهم به ارث گذاشته بود، این دولت اقدامات بزرگی انجام داده.
وی یادآور شد: دست رئیس جمهوری در ایران، در دوره دوم ریاست جمهوری همیشه بازتر بوده است.
وی با اشاره به اینکه رای های بدون پیام و خنثی هیچ مشکلی از مردم حل نمی کند گفت: با مشارکت حداکثری در انتخابات و کسب درصد بالای رای برای دولت اصلاحات در استان کردستان، باید زمینه را برای رسیدن به خواسته ها و اهدافمان فراهم کنیم.
وی خاطرنشان کرد: جریان اصلاح طلبی، کردها را همچون دیگر شهروندان، ایرانی می بیند و دولت تدبیر و امید برای مردم کردستان معنای تنها دولتی را دارد که کُردها را کنار نگذاشت و به آنها مانند شهروند درجه دوم نگاه نکرد.
این فعال سیاسی اجتماعی تصریح کرد: صندوق رای را جدی بگیریم و با حساسیت بیشتر در پای صندوق های رای حاضر شویم.
وی با بیان اینکه در طول تاریخ، برخی به بهانه ناامن بودن استان کردستان فشارها و محرومیت های زیادی بر مردم این استان تحمیل کرده اند، اضافه کرد: با توجه به اینکه تفکر اصلاحی و اعتدالی مخالف این تفکرات است، مردم باید بدانند که حمایت از این تفکر قدم برداشتن به سوی زدودن فقر و محرومیت از چهره این استان است.
استاد دانشگاه کردستان با بیان اینکه ما نه به عنوان دفاع از شخص یا فرد خاصی بلکه به عنوان دفاع از یک تفکر باید به میدان بیاییم، اضافه کرد: از کُردها که همیشه رو به سوی وحدت، مهربانی و صلح قدم برداشته اند، امروز انتظار است از تفکری دفاع کنند که قصد خدمت و آبادانی کشور را دارد.
7349/6108/1860
خبرنگار: ژاله گرگانی** انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.