رامین اسد نژاد روز سه شنبه در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در یک حادثه یک راس گاو در جاده روستای برازان به درون چاه سقوط کرد که از سوی اهالی روستا و از طریق سامانه 125 به این سازمان اطلاع داده شد.
وی افزود: این گاو که تقریبا 250 کیلوگرم وزن داشت به درون چاه 6 متری سقوط کرده بود و آتش نشانان با حضور در محل حادثه توانستند گاو را به صورت سالم از درون این چاه بیرون بکشند.

** وقوع آتش سوزی در مغازه پارچه فروشی بازار آصف
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج در ادامه به وقوع آتش سوزی در مغازه پارچه فروشی واقع در بازار آصف سنندج نیز اشاره کرد و گفت: خبر آتش سوزی دراین مغازه طی تماس تلفنی شهروندان به این سازمان گزارش داده شد.
وی اظهار کرد: نیروهای آتش نشانی پس از اعزام به محل حادثه و انجام عملیات اطفای حریق، علت حادثه را سیم کشی غیر استاندارد و غیر اصولی از کنتور برق و بار اضافی بر رویآن اعلام کردند.
به گفته وی با حضور به موقع آتش نشانان از سرایت آتش به مغازه های مجاور جلوگیری شد و این حادثه هم با کمترین خسارات مهار شد.
اسد نژاد اعلام کرد: سیم کشی های غیر استاندارد و استفاده نادرست از وسایل برقی و گرمایشی در بسیاری از مغازه ها می تواند خسارات جبران ناپذیر ی را به بار آورد.
در سالجاری این دومین باری است که مغازه پارچه فروشی در سنندج دچار آتش سوزی می شود.
هم اکنون هشت ایستگاه آتش نشانی فعال و مجهز در سنندج وجود دارد که سه ایستگاه در نواحی منفصل و پنج ایستگاه در مناطق مرکزی قرار دارد.
ایستگاه های آتش نشانی این شهرستان با 153 نفر نیرو، خدمات مختلف را به شهروندان ارائه می دهند و از بین آنها 130 نفر نیروی عملیاتی هستند.
7348/1904
**خبرنگار: افسانه گلباغی/ انتشار دهنده: مسعود احمدی
**برای آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان به کانال زیر بپیوندید:
• @IRNASANANDAJ
• https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.