رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان گفت: اجازه ندهیم عده ای با عوام فریبی سکان کشور را به دست بگیرند لذا انتخاب اصلح می‌تواند کشور را به سمت پیشرفت و آبادانی سوق دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهرام نصراللهی‌زاده عصر روز دوشنبه در نشست جنسیت و فلسفه سیاسی در انتخابات که به همت ستاد بانوان دکتر روحانی در کردستان برگزار شد، با بیان اینکه برچسب نابرابری حقوق زنان در حیطه‌های مختلف نسبت به مردان تا حدودی در این دولت کنار گذاشته شده است، افزود: دولت تدبیر و امید توانست با عملیاتی کردن اقداماتی در راستای احقاق حقوق زنان در جامعه گام هایی بر دارد.

وی جایگاه زنان را والاتر از مناصب تزئینی و فرمایشی دانست و گفت: انتظار می‌رود زنان به کسب مناصب مدیریتی بسنده نکنند چرا که می‌توانند نقش تاثیرگذاری را در عرصه های مختلف ایفا کنند و این دور از دسترس نیست.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان اظهار داشت: زنان بهتر از هر کسی می توانند تشخیص دهند که مطالبات و نیازهای‌شان در چه دورانی عملی و محقق شده بنابراین با تصمیم گیری صحیح می‌توانند آینده کشور، استان و فرزندان خود را تعیین کنند. 

نصراللهی زاده با بیان اینکه زنان به عنوان مبلغ می‌توانند افراد زیادی را برای انتخاب اصلح ترغیب کنند، عنوان کرد: قطعا ترغیب یک نفر برای حضور در انتخابات سرنوشت کشور را تغییر خواهد داد. 

وی حق مردم کردستان را با وجود پتانسیل های فراوان شایسته ندانست و گفت: با وجود منابع طبیعی فزاینده و نیروی انسانی توانمند توسعه چندان در کردستان نمود پیدا نکرده است با این حال در دولت تدبیر و امید شاهد تحولات شگرفی در زمینه های مختلف بودیم.

وی عملکرد دولت یازدهم را مثبت ارزیابی کرد و ابراز داشت: با روی کار آمدن دولت موانع زیادی در میان بود ولی با عزم و تلاش توانست بر مشکلات فائق آید به گونه ایی که در حوزه های زیر ساختی و تعامل با دنیا این دولت به حق توانست جایگاه کشور را ارتقا و امید و آرامش را به مردم بازگرداند.

نصراللهی زاده با تاکید براینکه کردستان امروز وارد مدار جدید فرایند توسعه یافتگی شده است خاطر نشان کرد: توسعه در کردستان نیازمند اندیشه توسعه یافته است و مردم کردستان همیشه با نگرش عمیق به مسایل پیشگام بودند و از هیچ تلاشی جهت رفع موانع فروگذار نکردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.