معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کردستان گفت: خیران و حامیان ایتام طی سال گذشته هشت میلیارد و ۱۴۳ میلیون تومان به فرزندان یتیم و نیازمند استان کمک کرده اند.

به گزارش ایلنا ، هیوا رحیمی با بیان اینکه طرح اکرام ایتام یکی از طرح هایی است که با هدف کمک به تامین نیازهای فرزندان یتیم و نیازمند ایجاد شده است ، عنوان کرد: هم اکنون  ۱۴ هزار حامی از  شش هزار و ۳۳۵ فرزند یتیم و محسنین نیازمند تحت حمایت این نهاد حمایت می کنند.

وی افزود: خیران و حامیان ایتام طی سال گذشته هشت میلیارد و ۱۴۳ میلیون تومان  به فرزندان یتیم و نیازمند استان کمک کرده اند.

رحیمی با بیان اینکه ۷۰ درصد از این حامیان غیر بومی و در خارج از استان هستند، گفت: خیران همواره برای برطرف کردن مشکلات ایتام و محسنین در زمینه‌های مختلف یاری‌رسان و همراه کمیته امداد هستند، کمک های این حامیان به صورت کمک های نقدی و یا غیر نقدی و  خدمات مختلف است.

وی اظهار کرد: تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی، ترویج سنت حسنه احسان به ایتام، ایجاد زمینه مشارکت افراد خیر و نیکوکار، حفظ عزت نفس و کرامت انسانی ایتام و خانواده های آنان از دیگر اهداف طرح اکرام ایتام است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کردستان گفت: خیران و افرد خیرخواهی که تمایل شرکت در این کار خداپسندانه را دارند می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در این طرح ثبت نام کنند و به هر میزانی که تمایل دارند به ایتام نیازمند کمک کنند.

وی ضمن قدردانی از مساعدت‌های حامیان طرح اکرام و محسنین گفت: تمامی کمک‌های مردمی در اسرع وقت و براساس اولویت نیازهای خانواده‌های تحت پوشش در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.