به گزارش روز دوشنبه ایرنا، استاندار کردستان در پیام تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اورده است: پاسداران، مردان بی ادعا و مخلصی هستند که در حساس ترین لحظات تاریخ این مرز و بوم و به تأسی از حضرت سید الشهداء (ع) برای دفاع از مظلومان و مستضعفان به پا خاسته و پرچم حق و عدالت را شجاعانه برافراشته و ندای آزادی و آزادگی را در سرتاسر تاریخ سر داده اند.
اینجانب ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت میلاد حضرت امام حسین ( ع) که روز پاسدار نیز مزین به آن نام سراسر ایثار و حماسه و فداکاری است و نیز ایام خجسته میلاد حضرت سجاد(ع) و حضرت ابوالفضل العباس( ع) و روز جانبازان فداکار انقلاب اسلامی، تداوم و عزت و افتخار آفرینی همه برادران و خواهران سربلند و ایثارگر ایران اسلامی را از محضر خداوند منان مسئلت می نمایم.
در تقویم جمهوری اسلامی ایران سوم شعبان ،مصادف با میلاد بزرگ سالار شهیدان امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار و چهارم این ماه قمری همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل العباس به عنوان روز جانباز نامگذاری شده است.

* تبریک روز کارگر
استاندار کردستان در پیام خود به مناسبت فرا رسیدن روز کارگر نیز نوشته است:کارگران بازوی توانا و پویای اقتصادی و پیام آور نشاط و سرزندگی در جامعه اسلامی ما هستند و با تلاش و خلاقیت سازنده خویش صفحات زرین بی شماری را به تاریخ پرافتخار ما افزوده اند.
ضمن عرض تبریک به مناسبت این روز بزرگ، در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب مزین به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گردیده، از خداوند منان برای تمام کارگران و تلاشگران عرصه تولید، به ویژه جامعه شریف کارگری استان کردستان سلامتی و سربلندی روز افزون مسئلت می نمایم.
یکم ماه می میلادی همزمان با 11 اردیبهشت هر سال به نام روز جهانی کارگر نام گذاری شده است.
3034/1904
** خبرنگار: حسن حسین زاده/انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.