به گزارش ایرنا رقابت های کاراته قهرمانی استان کردستان در چهار رده سنی روز جمعه هشتم اردیبهشت در سالن تختی سنندج با معرفی نفرات و تیم های برتر به پایان رسید.
در این رقابت ها 170 کاراته کا از شهرستان های سنندج، دهگلان، قروه، مریوان و کامیاران در رده های نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، حضور پیدا کرده و در اوزان مختلف به رقابت پرداختند.
در پایان و در نتیجه تیمی، تیم سنندج با کسب 14 نشان طلا، 14 نقره و 14 برنز توانست بر سکوی قهرمانی این رقابت ها قرار گیرد.
همچنین دهگلان با 6 طلا، پنج نقره و 14 برنز و قروه با کسب 6 طلا و 2 برنز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
نفرات برتر این مسابقات و کاراته کاهای مستعد از سوی کمیته فنی انتخاب و در اردوی آمادگی هیأت استان برای حضور در رقابت های کشوری شرکت خواهند کرد.

** انتخابات هیأت بوکس استان کردستان برگزار می شود
انتخابات هیأت بوکس استان کردستان با حضور نایب رئیس و دبیر فدراسیون و با شرکت پنج کاندیدا، روز دوشنبه 11 اردیبهشت ساعت 9 صبح در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار می شود.
اکبر جوهری، رئوف رحیمی، محمد زندی، پیمان محمدی و فردین ملک لقائی کاندیداهای حاضر در انتخابات هیأت بوکس کردستان هستند که برای بدست گرفتن سکان ریاست هیأت با هم رقابت خواهند کرد.
هیات بوکس استان کردستان از تیرماه سال 95 تاکنون به صورت سرپرستی توسط عبدااله آتشبرگ اداره می شد.
مجمع انتخابات هیات بوکس کردستان به ریاست حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان استان و با حضور روح اله حسینی و علی دانشمند فرد، نایب رئیس و دبیر فدراسیون برگزار می شود.
7355/1904
**خبرنگار: وریا کرمی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.