منصور مرادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با پیگیری های به عمل آمده یک نهاد غیردولتی قول مساعد داده که در شهرستان های مریوان و سروآباد اقدام به سرمایه گذاری 350 میلیارد ریالی کند.
وی ادامه داد: این میزان سرمایه گذاری معادل 49 درصد آورده مشارکتی است که در صورت سرمایه گذاری بخش خصوصی 51 درصدی در مجموع بیش از 700 میلیارد ریال در 2 شهرستان مریوان و سروآباد سرمایه گذاری خواهد شد.
نماینده مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این رقم سرمایه گذاری باعث ایجاد اشتغالزایی در منطقه خواهد شد، افزود: از سرمایه گذاران بخش خصوصی درخواست می شود طرح های خود را به فرمانداری های مریوان و سروآباد اعلام کنند تا زمینه این سرمایه گذاری بسیار مهم محقق شود.
وی با اشاره به پتانسیل منطقه گفت: حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد پتانسیل و ظرفیت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در 2 بخش گردشگری و کشاورزی دارد و بدون شک سرمایه گذاری در این 2 حوزه بسیار درآمدزا و تاثیرگذار خواهد بود.
وی افزود: باتوجه به اینکه دولت به سمت و سوی خوداشتغالی و تولید به ویژه در سطح روستاها است، با ایجاد امکانات در این مناطق بستر مناسب برای ایجاد تولید و اشتغالزایی فراهم خواهد شد.
وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال باید یکی از دغدغه های مهم مسئولان باشد، گفت: باتوجه به ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار خوب منطقه توجه ویژه به آنها می تواند زمینه ساز تولید و اشتغال باشد، بنابراین اولویت مهم مسئولین باید تحقق بخشی به شعار معظم له باشد.
به گزارش ایرنا، شهرستان های مریوان و سروآباد با جمعیت افزون بر 250 هزار نفر در غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده اند و یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.
7354/ 3020
خبرنگار: فرزاد آداک**انتشار دهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.