مارال پیرظهیری مدیرعامل موسسه سپهرفردای آبیدر در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به لزوم حمایت همه جانبه دولت از تحصیل دانش آموزان گفت: در بسیاری از خانواده ها مشکلات مالی مانع ادامه تحصیل فرزندان می شود و از همین رو هر ساله جمعیتی در سراسر کشور از نعمت درس خواندن محروم می شوند.
وی افزود: موسسه خیریه و توانمندسازی سپهر با مجوز رسمی وزارت ورزش و جوانان در حوزه های آموزش، حمایت مالی، تامین اقلام ضروری و برگزاری کارگاه های آموزشی مخصوص والدین از فروردین سال 1395 فعالیت خود را در شهر سنندج آغاز کرده است.
پیرظهیری اظهار داشت: اجرای همایش، جشنواره و جنگ های شادی در مقاطع مختلف سال برای دانش آموزان تحت پوشش از دیگر برنامه های ماست.
مدیرعامل موسسه سپهرفردای آبیدر گفت: بخشی از هزینه های موسسه از سوی خیرین و اعضا و بخشی نیز از طریق بودجه های دولتی تامین می شود.
وی با بیان اینکه در آینده ای نزدیک کارگاه هنری سپهر با هدف آموزش و اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار افتتاح می شود، افزود: در این کارگاه وسایل تزئینی منازل و آشپزخانه توسط خود زنان تحت پوشش تولید می شود.
پیرظهیری افزایش کلاس های آموزشی رایگان، برگزاری اردوهای یک و یا چند روزه و بازاریابی برای محصولات تولیدی را از برنامه های آینده موسسه سپهر عنوان کرد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 631000
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.