مدیرکل کمیته امداد کردستان از اعزام یک هزار مددجوی کردستانی به اردوهای فرهنگی و تربیتی خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد رسول شیخی زاده با بیان اینکه  شروع این اردوها برای ۱۲۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد انجام شده است، عنوان کرد: برنامه ریزی شده است تا پایان خرداد ماه سال جاری یک هزار نفر از دختران و مادران تحت حمایت این نهاد در این اردوها شرکت کنند.

وی افزود: در این اردوها که به مدت ۳ روز طول می کشد برنامه های فرهنگی، تربیتی و آموزشی برای مددجویان پیش‌بینی شده است که در قالب کلاس‌های آموزشی، برنامه‌های زیارتی و تفریحی، مسابقات ورزشی و فرهنگی، کلاس های بهداشت فردی و مشاوره اجرا می شود.

شیخی زاده گفت: متناسب با مسائل و مشکلات موجود در جامعه شاهد فعالیت‌های حوزه فرهنگی این نهاد هستیم و اردوهای فرهنگی تربیتی خانواده‌های تحت حمایت زمینه استفاده از برنامه های تربیتی و آموزشی را برای مددجویان فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه تعمیق باورهای دینی و اعتقادی مددجویان از اهداف برنامه‌های فرهنگی این نهاد است، گفت: هدف از آفرینش انسان رسیدن به کمال و سعادت است و با استفاده  فرصتی که در اختیار ما قرار گرفته است باید ره توشه ای برای آخرت فراهم کنیم .

مدیر کل کمیته امداد کردستان اظهار کرد: از دیگر اهداف برنامه های فرهنگی این نهاد، آگاهی بخشی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی و تحکیم نهاد خانواده و تقویت روابط بین اعضای خانواده است.

وی با اشاره به برنامه های آموزشی و تربیتی این نهاد افزود: تربیت صحیح در کنار آموزش و تحصیل منجر به خدمت به بشریت و مشارکت در کارهای خیرخواهانه خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.