به گزارش خبرنگار ایرنا محمد رسول شیخی زاده روز پنجشنبه در بازدید از برنامه های اردوهای فرهنگی، تربیتی و تفریحی دختران و مادران تحت حمایت این نهاد در اردوگاه علی ابن ابی طالب(ع) افزود: شروع این اردوها برای 120 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد انجام شده است،
وی اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده قرار است تا پایان خرداد سال جاری یک هزار نفر از دختران و مادران تحت حمایت این نهاد در این اردوها شرکت کنند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان ادامه داد: در این اردوها که به مدت سه روز طول می کشد برنامه های فرهنگی، تربیتی و آموزشی برای مددجویان پیش بینی شده است که در قالب کلاس های آموزشی، برنامه های زیارتی و تفریحی، مسابقات ورزشی و فرهنگی و کلاس های بهداشت فردی و مشاوره اجرا می شود.
به گفته وی اردوی های فرهنگی و تربیتی خانواده های تحت حمایت زمینه استفاده از برنامه های تربیتی و آموزشی را برای مددجویان فراهم کرده است.
وی با بیان اینکه تعمیق باورهای دینی و اعتقادی مددجویان از اهداف برنامه های فرهنگی این نهاد است گفت: هدف از آفرینش انسان رسیدن به کمال و سعادت است و با استفاده فرصتی که در اختیار ما قرار گرفته است باید ره توشه ای برای آخرت فراهم کنیم.
شیخی زاده آگاهی بخشی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی و تحکیم نهاد خانواده و تقویت روابط بین اعضای خانواده را از دیگر اهداف برنامه های فرهنگی این نهاد ذکر کرد.
وی با اشاره به برنامه های آموزشی و تربیتی این نهاد افزود: تربیت صحیح در کنار آموزش و تحصیل منجر به خدمت به بشریت و مشارکت در کارهای خیرخواهانه خواهد شد.
هم اکنون 45 هزار خانوار کردستانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان بوده و از خدمات و حمایت های این نهاد بهره مند می شوند.
7348/1904
**خبرنگار: افسانه گلباغی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
** برای آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر عضو شوید:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.