به گزارش خبرآنلاین از سنندج، آیت الله درى نجف آبادى نماینده محترم ولى فقیه در استان مرکزى، عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، سخنان خود را با یادآورى برکات ماههاى رجب، شعبان و رمضان آغاز نمود و به حضار توصیه کرد فرصت بهره مندى از فیوضات این ماه را از دست ندهند.
وى در ادامه فراهم بودن فرصت خدمت را نعمتى شایان شکرگزارى عنوان کرد و گفت: الحمدلله فرصت خدمت هم در داخل کشور و هم در میدان بین المللى فراهم است.
آیت الله درى نجف آبادى نامگذارى سال با نام اقتصاد مقاومتى تولید و اشتغال را نشان از دغدغه مقام معظم رهبرى در خصوص اشتغال و تولید دانست و خاطرنشان کرد: عزت و عظمت کشور ما در گرو تولید و اشتغال است.
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان اشتغال و تولید را یکى از مولفه هاى قدرت عنوان کرد و افزود: قدرت اقتصادى پشتوانه اى قوى براى کشور است.
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه با شرح صدر، باهمت، با همکارى مى توان کارهاى بزرگى انجام داد، گفت: دولت در سال گذشته هرچه تلاش کرده در سال پیش رو باید این تلاش را بیشتر کند.
آیت الله درى نجف آبادى خاطرنشان کرد: اساس اقتصاد مقاومتى بر این است که اقتصادمان را در برابر توطئه هاى خارجى مقاوم کنیم.
وى با اذعان به اینکه باید مصرف هاى زائد را کنار بگذاریم، تاکید کرد: با مصرف زدگى هیچ ملتى آقا نخواهد شد.
نماینده ولى فقیه در استان مرکزى در ادامه با اشاره به اینکه امکانات، ظرفیت و درآمدهاى دولت معلوم است، اضافه کرد: هزینه هاى دولت بسیار کمر شکن است.
وى با طرح این سوال که مگر توان و امکانات دولت چقدر است؟ ادامه داد: اصل ٤٤ قانون اساسى به معناى بسیج همه مردم در سرمایه گذارى است.
آیت الله درى نجف آبادى همچنین بر اهمیت شناخت ظرفیت هاى مختلف و برنامه ریزى مناسب براى استفاده از آنها تاکید و افزود: قطعا کردستان ظرفیت اشتغالزایى بالایى دارد و باید روى صادرات، صنایع تبدیلى، ترمینال هاى صادراتى و سایر ظرفیت هاى استان تاکید شود.
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به اهمیت مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهورى، یادآور شد: هر کدام از این ٦ عزیز که انتخاب شد سایرین باید با او همکارى کنند، همه باید براى خدا و براى پیشرفت کشور دست به دست هم دهیم.
وى افزود: باید کشورمان به عنوان یک کشور قدرتمند مطرح شود و زمینه براى عظمت و شکوه ایران اسلامى فراهم شود.
آیت الله درى نجف آبادى در پایان با یادآورى اینکه شوراها با زنگى روزمره مردم در ارتباط هستند خاطرنشان کرد: باید افراد صادق، غیور، شجاع، خدمتگذار و ... را به عنوان اعضاى شوراها انتخاب کنیم تا بیایند و براى سربلندى ایران تلاش کنند.

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 629829
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.