به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، در این جلسه که با حضور آیت الله درى نجف آبادى، نماینده محترم ولى فقیه در استان مرکزى، عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبرى و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، عبدالمحمد زاهدى با یادآورى نامگذارى سال با عنوان اقتصاد مقاومتى تولید و اشتغال از سوى مقام معظم رهبرى، اظهار داشت: امسال دو کار بسیار مهم پیش رو داریم، که یکى از آنها ایجاد اشتغال است که مساله اى بسیار مهم و دغدغه رهبرى و همه مسئولان کشور نیز هست.
وى در این خصوص افزود: طى چند سال گذشته تلاش کردیم در کنار ایجاد اشتغال خُرد دو مساله را مد نظر قرار دهیم، یکى توسعه زیرساخت ها و زیر بناهاى استان در حوزه هاى انرژى، حمل و نقل و ... و دیگرى توجه به طرح هاى پیشران توسعه و تلاش در جهت جذب سرمایه گذارى هاى خارجى، که هر دوى اینها موجب توسعه و ایجاد ثروت و ارزش افزوده در استان مى شود.
زاهدى انتخابات را دومین کار مهم امسال عنوان و ضمن یادآورى موقعیت استراتژیک ایران در منطقه و جهان، تاکید کرد: حضور پررنگ و حداکثرى مردم در انتخابات، امنیت داخلى و بین المللى کشور را تضمین مى کند.
وى خاطرنشان کرد: همه مردم امروز می‌دانند تنها راهى که مى توانند خواست و نظر خود را در اداره کشور اعمال کنند، انتخابات است.
زاهدى در ادامه بر اهمیت رعایت مرّ قانون از سوى مجریان انتخابات تاکید کرد و افزود: بنده قول مى دهم مجرى قانون بوده و امانتدار راى مردم که به فرموده مقام معظم رهبرى حق الناس است باشم.
وى همچنین رعایت اخلاق از سوى طرفداران کاندیداهاى ریاست جمهورى در تبلیغات را بسیار مهم عنوان و خاطرنشان کرد: باید با مردم صادق باشیم و تلاش کنیم اخلاق بر انتخابات حاکم باشد.
استاندار کردستان در بخش دیگرى از سخنان خود به بخش هاى کوتاهى از اقدامات انجام شده در حوزه هاى زیرینایى و زیر ساختى، کشاورزى ، آب و انرژى، صنعت و معدن، آموزش و پرژوهش، فرهنگى و هنرى، بهداشت و درمان، بیمه و تامین اجتماعى و ایجاد اشتغال در حوزه هاى تعاون، کمیته امداد، تامین مالى خورد از طریق بهزیستى و طرح تکاپو در حوزه IT و ICT اشاره و سال ٩٥ را سالى موفق از لحاظ عملکردى ارزیابى کرد نمود. وى امنیت حاکم در کردستان را مهمترین ویژگى استان عنوان کرد و افزود: اعضاى شوراى تامین کردستان نه تنها امنیت این استان بلکه بخشى از امنیت کشور در این نقطه صفر مرزى را بر عهده دارند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 629754
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.