به گزارش خبرآنلاین از سنندج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در اولین جلسه شورای اداری استان با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: با اشاره به نامگذاری سال باید سعی و اراده جدی داشته باشیم که در سال جدید در اولویت اول تولید و اشتغال و در اولویت دوم اقتصاد را قرار دهیم و نگاه ویژه ای به اقتصاد داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه بیکاری و عدم داشتن درآمد فساد می آورد، گفت: زمینه های اشتغال در استان کردستان فراوان است و با نگاه اشتغالزایی به منابع و ظرفیت های استان می توانیم شعار سال را اجرایی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اهمیت انتخابات، تصریح کرد: یکی از مسائل مهم و کلان روز بحث انتخابات است و ثابت شده که کشور ما دارای انتخاباتی سالم و دارای دمکراسی هستیم.

وی افزود: آمار زیاد ثبت نام کاندیداها در انتخابات ریاست جمهوری نشانه دمکراسی است و نشان می دهد که هر کس توانایی داشته می تواند و مجاز است برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی افزود: آمار حضور و مشارکت در انتخابات ۶۵درصد است که از تمام دنیا از لحاظ حضور و مشارکت از همه جلوتر هستیم.

وی یادآور شد: ایران از نظر سرعت و پیشرفت علمی جزء اولین کشورهای دنیا بشمار می آید و این پیشرفت ها به این دلیل است که رهبری که در راس امور بوده با درایت، تیزبینی و آگاهی راه رشد و پیشرفت کشور را ترسیم می کند.

نایب رییس دوم کمیسیون سیاسی - اجتماعی مجلس خبرگان با اشاره به اینکه کمتر کشوری از نظر امنیت همانند ایران است، گفت: همه دنیا این را می دانند که ایران با وجود دشمنان زیاد امن ترین کشور دنیاست و این با این امنیت را مرهون لطف و عنایت خداوند، وحدت مردم و درایت رهبری هستیم.

وی افزود: سلامت انتخابات بدست مسئولین و مجریان است و تمام سعی و تلاش بر این باشد که انتخابات سالم و بدونه مشکل برگزار شود و مشارکت عمومی بالایی داشته باشیم.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی گفت: به رای مردم باید احترام بگذاریم و هر کسی که انتخاب مردم شد باید پشت سر او ایستاد و همه دست به دست همدیگر کمک کنیم تا مشکلات حل شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 629753
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.