به گزارش ایرنا از اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان٬ تیم ملی روئینگ مردان کشور در رده سنی جوانان و بزرگسالان از امروز پنجشنبه هفتم اردیبهشت در دریاچه زریبار مریوان اردو می زنند.
ششمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی روئینگ مردان کشور برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا و جهانی 2017 با حضور 12 قایقران تا 26 اردیبهشت در دریاچه زریبار ادامه خواهد داشت.
در بخش جوانان شیرزاد قادری از کردستان میلاد الله وردیان و رضا قهرمانی از آذربایجان غربی، امیرحسین محمودپور از گیلان و در رده بزرگسالان کژوان سلیمی از کردستان، عاقل حبیبیان و افشار حیدری از آذربایجان غربی، خشایار عباس آبادی و امیر آقازاده از تهران، پیام مطاعی از کرمانشاه، سیدمجتبی شجاعی و بهمن نصیری از زنجان پاروزنان حاضر در این مرحله از اردو هستند.
سلیمی و قادری، 2 قایقران مریوانی، آبان سال گذشته به رقابت های روئینگ جوانان آسیا در کشور تایلند اعزام شدند که کژوان سلیمی توانست نشان نقره بخش چهار نفره را از آن خود کند.
سهیل فضل وزیری رئیس هیات قایقرانی استان کردستان به عنوان سرپرست٬ قاسم بختیاریان مدیر اجرائی٬ نیکولا جیوگا سرمربی، طاهر کبوتری مربی و اتابک پیشیار به عنوان کمک مربی اعضای کادر فنی این تیم هستند.

** کمانداران کردستانی به اردوی تیم ملی در بخش مردان و زنان دعوت شدند
اولین اردوی تیم ملی کمان سنتی کشور برای حضور در مسابقات جهانی از روز پنجشنبه هفتم اردیبهشت در استان گلستان آغاز می شود.
١٦ کماندار منتخب زن و مرد از سراسر کشور با نظر کادر فنی فدراسیون برای حضور در این اردو دعوت شده اند که امید محمد پور، علیرضا مشحون، شیلان تخت فیروزه و ساریا میری، چهار کماندار کردستانی از جمله آنان هستند.
بهروز عباس نژاد تمرینات فنی اردونشینان را به مدت هشت روز در اولین اردوی تیم ملی کمان سنتی کشورمان بر عهده دارد.
این اردو روزهای هفتم تا چهاردهم اردیبهشت به میزبانی شهرستان علی آباد کتول استان گلستان برای حضور در مسابقات جهانی مجارستان برگزار می شود.

** جشنواره نشاط و امید جوانان در شهرستان بانه برگزار می شود
اولین جشنواره نشاط و امید جوانان یکشنبه 10 اردیبهشت در شهرستان بانه برگزار می شود.
موسیقی فولکلور، هه لپرکی، تئاتر، شعر، بیت، مقام، حیران، لاوک، تقدیر از جوانان برتر از جمله برنامه های این جشنواره است که به مدت یک روز برگزار می شود.
این جشنواره در تالار آربابای بانه با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و علاقمندان به برنامه فرهنگی و بومی محلی از ساعت 15 تا 19 برپا خواهد شد.
جشنواره نشاط و امید جوانان در راستای شور و نشاط اجتماعی و توجه به سنت ها و آیین های کهن مردم کردستان و شهرستان بانه برگزار می شود.
جشنواره نشاط و امید جوانان به همت انجمن مردم نهاد هیمای هنر، همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان کردستان، اداره ورزش و جوانان شهرستان بانه، شهرداری، میراث فرهنگی و مرکز بهداشت بانه انجام می گیرد.
7355/6108
**خبرنگار: وریا کرمی /** انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.