به گزارش خبرنگار ایرنا در این آیین که روز چهارشنبه با حضور رئیس پلیس راهور کردستان، سرپرست شهرداری بیجار، معاون فرمانداری و جمعی از مدیران شهرستان بیجار برای نخستین بار مرکزی برای انجام مراتب اداری صدور گواهینامه وسایل نقلیه سواری در بیجار فعال شد و از این پس دیگر نیاز نیست مردم این شهرستان به منظور دریافت گواهینامه به سنندج مرکز استان کردستان مراجعه کنند.
سرپرست شهرداری بیجار در این آیین، به ضرورت ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت رسانی به مردم تاکید کرد و گفت: خدمت به مردم اصلی ترین وظیفه است و ما تلاش خواهیم نمود تا این خدمت رسانی با بهترین وجه ممکن به مردم ارائه شود.
رحمان ولی پناه از تلاش های پلیس راهور برای راه اندازی این مرکز تشکر کرد و افزود: این مرکز حاصل تلاش های مجموعه پرسنل و مدیران پلیس راهور و شهرداری بوده است که برای بهینه سازی و مناسب سازی ساختمان آن، افزون بر 500 میلیون ریال توسط شهرداری بیجار هزینه شده است.
وی از تعامل شهرداری با دستگاه های خدمات رسان شهر بیجار برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان ابراز خرسندی کرد و بر ادامه و ارتقای این همفکری و تعاون که موجب رضایت و رفاه حال بیشتر مردم خواهد شد تاکید کرد.
در ادامه رییس پلیس راهور کردستان نیز با بیان اینکه راه اندازی این مرکز در بیجار موجب کاهش چشمگیر مراجعات مردمی به مرکز استان خواهد شد گفت: راه اندازی این مرکز موجب می شود، تمامی امور اداری، تشکیل پرونده و تحویل مدارک صدور گواهینامه خودرو و متعاقب آن موتور سیکلت در شهر بیجار انجام شود و دیگر نیاز نیست کسی به مرکز استان مراجعه کند.
سرهنگ نادری با اشاره به اینکه سالانه بیش از سه هزار نفر از مردم شهرستان برای تکمیل پرونده صدور گواهینامه به سنندج مراجعه می کردند گفت: همکاری و همفکری شهرداری بیجار و فرمانداری این شهرستان موجب شد در یک بازه زمانی کم، امکانات لازم و مکان مناسب برای این منظور فراهم شود.
وی از مراجعه سالانه حدود 6 هزار نفر از اهالی شهرستان بیجار به منظور تمدید گواهینامه و صدور گواهینامه مجدد به مرکز استان خبر داد که این میزان مراجعه، مشکلات و خطرات زیادی را برای مردم بوجود می آورد.
او از مشکلات جانبازان و معلولین شهرستان بیجار به منظور دریافت گواهینامه با توجه به مشکلات جسمی و سختی های خاص سفر به مرکز استان سخن گفت و خاطرنشان کرد: 85 نفر متقاضی جانباز و معلول این شهرستان که در انتظار دریافت گواهینامه قرار دارند از امروز می توانند به مرکز بیجار مراجعه و پرونده مربوطه را تکمیل کنند.
شهرستان بیجار با جمعیتی حدود 90 هزار نفر در 145 کیلومتری سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7350/6108
**خبرنگار: سید باقر سبحانی /**انتشار دهنده: امید بهمنی
**برای آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان به کانال زیر بپیوندید:
• @IRNASANANDAJ
• https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.