سردار محمد حسین رجبی روز دوشنبه در جریان کلنگ زنی طرح احداث شبکه فاضلاب شهر اورامان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به یاری خداوند متعال طرح شهید شوشتری از امروز با کلنگ زنی احداث شبکه فاضلاب شهری اورامان تخت در شهرستان سروآباد آغاز شد.
وی ادامه داد: امروز همچنین مطالعه و آمایش بعضی از پروژه های دیگر با حضور مسئولین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان و مسئولین کارگروه های آن انجام و برای آغاز عملیات اجرایی آنها تصمیم گیری می شود.
فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان اضافه کرد: طرح شهید شوشتری در 30 روستای تابعه شهرستان سروآباد در بحث توسعه و محرومیت زدایی اجرایی خواهد شد.
وی ادامه داد: این طرح در ادامه خدماتی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکنون به مردم شریف این منطقه ارائه کرده است.
وی افزود: طرح شهید شوشتری امسال باید به صورت ویژه در 2 نقطه شرق و غرب استان کردستان یعنی شهرستان های سروآباد و بیجار ماموریت خودش را نشان دهد، هر چند که بعضی از پروژه های این طرح در سال 95 آغاز شده است، اما در سال جاری ماموریت قرارگاه پیشرفت و آبادانی در کل استان باید دیده شود.
وی گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان در راستای طرح شهید شوشتری پروژه های بسیار خوبی برای شهرستان سروآباد به ویژه منطقه اورامان در نظر گرفته است که این طرح ها و پروژه ها در بخش های مختلف بهداشت و سلامت، تعلیم و تربیت، معیشتی، عمران، فرهنگی و اشتغالزایی است.
سردار رجبی ادامه داد: مهمترین ویژگی اجرای پروژه های طرح شهید شوشتری مشارکت و همکاری ادارات دولتی و خود مردم شریف منطقه است که خوشبختانه مردم منطقه اعلام آمادگی کرده اند و به صورت مستمر پیگیر اجرای این طرح ها و پروژه ها هستند.
به گزارش ایرنا، طرح شهید شوشتری در راستای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری توسط سپاه بیت المقدس استان کردستان با همکاری بنیاد برکت در 2 شهرستان سروآباد و بیجار استان کردستان به منظور اشتغالزایی و محرومیت زدایی با استفاده از ظرفیت های موجود در این شهرستان ها ظرف مدت 2 سال و با اعتبار 2 هزار میلیارد ریالی اجرا می شود.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و اورامان و جمعیتی افزون بر 52 هزار نفر در فاصله 90 کلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.
7354/ 6108
**خبرنگار: فرزاد آداک/ انتشار دهنده: امید بهمنی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.