به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، حسین فیروزی روز دوشنبه در دیدار با کارکنان فرمانداری و بخشداری های دیواندره افزود: کارکنان وزارت کشور و فرمانداری ها باید به عنوان مجریان انتخابات، با رفتار و اقدامات خود اعتماد و اطمینان جامعه را جلب کنند و به عنوان امانتدار مردم در انتخابات حضور داشته باشند.
وی با اشاره به نامگذاری سال ٩٦ با نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: نقش فرمانداری ها و بخشداری ها در تحقق این شعار بسیار مهم و اساسی است.
به گفته وی، جوان و فعال بودن نیروی انسانی فرمانداری و بخشداری های دیواندره ظرفیتی برای این شهرستان بوده و عملکرد دقیق و علمی کارشناسان آن می تواند یک حوزه را به حرکت درآورد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان افزود: باید توصیفی دقیق، علمی و کارشناسانه از ظرفیت ها و وضعیت موجود دیواندره ارائه کنیم و فاصله آن تا وضعیت مطلوب را با سرعت و قدرت طی کنیم.
فیروزی، فرمانداری ها را سازمانی مرکب از مجموعه ای از کارشناسان فهیم، دلسوز، علاقه مند و دقیق عنوان کرد و گفت: نقش آنها هماهنگی، نظارت و تعریف درست اولویت ها و همچنین تخصیص بودجه ها برای اولویت هاست که این امر نقس مهمی در امنیت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دارد.
وی عملکرد این شهرستان در تعریف طرح های اشتغالزا را خوب ارزیابی و کرد گفت: اگر در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی نیز چنین اقداماتی را شاهد باشیم در پایان سال کارنامه درخشانی خواهیم داشت.
همزمان با سفر معاون استاندار کردستان به دیواندره عملیات اجرایی چهار طرح عمرانی و خدماتی شامل خدماتی واحد تولیدی محصولات لبنی شرکت کشت و صنعت هیجان سحر (گل تپه)، 2 باب مدرسه خیر ساز و مجموعه گردشگری و تفریحی سپهر تابناک غرب است که عملیات اجرایی آن با معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان به این شهرستان آغاز شده است.
دیواندره در 95 کیلومتری شمال سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
3034/1904
**خبرنگار: حسن حسین زاده/انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.