به گزارش خبرنگار ایرنا حسین فیروزی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دیواندره با اشاره به راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری استان افزود: این اقدام در راستای تسریع در صدور مجوزها و مراحل اداری انجام شده و کمک می کند سرمایه گذاران در زمان کمتر و با سهولت بیشتری امور اداری مرتبط را انجام دهند.
وی اظهار کرد: مدیران باید در تعریف اولویت بندی پروژه ها و فازهای اجرایی آنها، مهندسی ارزش را به گونه ای اعمال کنند که نتیجه حاصل از اقدامات توسعه ای در اشتغال و بهبود معیشتی و رضایتمندی مردم اثرات ملموس داشته باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در ادامه با بیان اینکه شهرستان دیواندره دارای امتیازهای ممتازی از جمله نسبت 60 درصدی جمعیت روستایی به 40 درصدی جمعیت شهری است گفت: این نسبت جمعیتی مزیت بسیار خوبی برای شهرستان محسوب می شود چرا که روستاها مولد و تولید کننده هستند.
وی با بیان اینکه ما می خواهیم این جلسه شروعی برای هماهنگی و هم افزایی بیشتر جهت برنامه ریزی و اجرای برنامه های توسعه ای تولید اشتغالزا باشد، افزود: بدون شک شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال جز با همکاری صمیمانه و همت جدی در بخش های دولتی و خصوصی میسر نمی شود.
فیروزی با تقدیر از تلاش های کارکنان و مدیران سیستم های اداری شهرستان دیواندره ابراز امیدواری کرد در سال جاری نیز با تلاش و فعالیت هدفمند مجموعه، شاهد رونق اقتصادی و ارتقای تولید و اشتغال باشیم.
در این جلسه اولویت های کاری سال 96 شهرستان دیواندره در راستای تحقق شعار سال و سیاست های اقتصاد مقاومتی در حوزه های آب و کشاورزی، گردشگری، صنعت، معدن و تجارت، آموزش های فنی و حرفه ای، محیط زیست و امور روستایی مورد بررسی قرار گرفت.
7348/1904
**خبرنگار: افسانه گلباغی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.