معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری 7 برنامه متنوع فرهنگی باهدف نشاط و امیدجوانان درکردستان خبر داد و گفت: با اعلام وزارت ورزش و جوانان، حوزه جوانان استان در تعدادی از شاخص های تعیین شده رشد 400 درصدی داشته است.

به گزارش ایلنا، هیرش رضایی با بیان این مطلب افزود: در راستای نشاط و امید در جوانان جشنواره های متنوعی در استان کردستان برنامه ریزی شده است که از فروردین ماه آغاز تا اواخر اردیبهشت در کردستان اجرا می شود.

وی خاطر نشان کرد: این جشنواره ها با موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی در حوزه جوانان با هدف ایجاد شور و نشاط در سطح شهرها و روستاهای استان برگزار می شود. رضایی اظهار داشت : نخستین جشنواره تحت عنوان جوان برتر روستائی به میزبانی روستای رنگه ریژان شهرستان سقز با حضور چشمگیر مردم و مسئولان استان و شهرستان در روز 22 فروردین ماه برگزار شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: در همین راستا همایش موسیقی فولکلور کوردی روز دوشنبه 4 اردیبهشت ماه با حضور جوانان و سازمان های مردم نهاد در سنندج نیز انجام خواهد شد.

رضایی تصریح کرد: جشنواره نشاط و امید جوانان در روزهای 10، 14، 16 و 20 اردیبهشت ماه به ترتیب در شهرستان های بانه، سروآباد، سنندج و کامیاران به صورت منظم و پرشور با همکاری سازمان مردم نهاد تحت پوشش اداره کل ورزش و جوانان برگزار می شود. وی در ادامه به آئین تجلیل از جوانان برتر اشاره کرد و گفت: روز 19 اردیبهشت ماه از جوانان برتر دستگاه های موفق حوزه اوقات فراغت در مجتمع فرهنگی هنری فجر تجلیل خواهد شد.

وی افزود، با برگزاری این فعالیت ها در جامعه و در بین جوانان یک نوع نشاط و امید را فراهم خواهیم کرد تا وفاق، همبستگی، تعلق اجتماعی، تعاملات اجتماعی مطلوب، رضایت از زندگی و همچنین سلامت روانی و اجتماعی افراد را ایجاد کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.