معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان با تاکید بر ضرورت و اهمیت توجه به امر هدایت تحصیلی و مسیریابی شغلی و تحصیلی دانش آموزان گفت: هدایت تحصیلی راهی به سوی تضمین آینده علمی و شغلی آنهاست.

به گزارش ایلنا، نامدار امدار با بیان اینکه هدایت تحصیلی برای تسهیل فرآیند مسیریابی شغلی و تحصیلی دانش آموزان بسیار مهم است، افزود: مشاورین تحصیلی مدارس و معلمان با تشریح و تبیین فرایند هدایت تحصیلی آنان را به خوبی توجیه کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان با تاکید بر ضرورت و اهمیت توجه به امر هدایت تحصیلی و مسیر یابی شغلی تحصیلی دانش آموزان گفت: هدایت تحصیلی راهی به سوی تضمین آینده علمی و شغلی آنهاست.

وی هدف از برگزاری این گردهمایی را بررسی چالش های مرتبط با هدایت تحصیلی دانش آموزان و ارائه راهکارهای عملی در این خصوص، تبیین شاخه های فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری و قوانین مربوطه، تشریح دستورالعمل هدایت تحصیلی مصوبه وزارت آموزش و پرورش و تشریح آزمون های توانایی و رغبت در هدایت تحصیلی عنوان کرد.

گفتنی است در این دوره آموزشی توجیهی توسط 9 مدرس استانی، در قالب 9 کلاس جداگانه، دست اندرکاران مرتبط با فرایند هدایت تحصیلی دانش آموزان استان توجیه شدند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.