به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی ‌شاهرودی روز چهارشنبه در هشتاد و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: با تمام توان و مشارکت حداکثری در انتخابات، حماسه ای بزرگ برای کشور ایجاد کنیم.
وی با بیان اینکه تشخیص فرد اصلح بر عهده مردم است ادامه داد: کاندیداها جنبه های مثبت را مطرح کرده، راهکارهای حل مشکلات را ارائه دهند؛ چرا که در صورت انتخاب شخصی دیگر نیز، این راهکارها قابل استفاده است.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان به شعار سال 96 نیز اشاره و اظهار کرد: با توجه به اینکه اقتصاد مقاومتی یک مسئله مهم و ضروری در زندگی انسان است این شعار باید به یک گفتمان تبدیل شود.
آیت الله حسینی شاهرودی نقش کار را در اعتلای حیات اقتصادی و اجتماعی جامعه یک ضرورت انکار ناپذیر دانست و افزود: فقر انسان را به کفر و فساد می کشاند و بخش های عمده ای از این آسیب هایی که در جامعه وجود دارد به دلیل فقر است.
نایب رئیس دوم کمیسیون سیاسی – اجتماعی مجلس خبرگان با اشاره به منابع غنی کشور در زمینه سوخت های فسیلی و معادن گفت: کشور ما دارای پتانسیل های فراوانی از نظر منابع معدنی است و در یک مقیاس کوچکتر استان کردستان یکی از استان هایی است که می تواند در زمینه کشاورزی و تولیدات غذایی پاسخگوی نیازهای فراوانی باشد.
وی با بیان اینکه در استان کردستان کارهای خوبی در زمینه شیلات و کشاورزی انجام شده است افزود: منابع طبیعی هم از ظرفیت های استان به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و در سال های اخیر اقدام به درختان مثمر ثمر کرده است.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی گفت: اگر از ذخایر آبی و منابع طبیعی استان به بهترین نحوه ممکن که آسیبی به طبیعت وارد نشود بهره ببریم تحولات عظیمی در استان و کشور ایجاد خواهد شد.
به گفته وی، یکی از مواردی که دشمنان بر روی آن متمرکز شده اند مسائل اقتصادی است؛ لذا اصل اقتصاد یک اصل مهم است که موضوع جهاد ما با دشمن قرار می گیرد.
نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه نگاه اسلام و سبک زندگی اسلامی در بسیاری از حوزه ها ضروری است افزود: اسلام ما را به تلاش فراوان برای تولید و تعادل در مصرف سفارش می کند.
آیت الله حسینی شاهرودی ادامه داد: تبدیل مسئله فرهنگی به یک گفتمان زمان بر است و نیازمند یک حرکت انقلابی و جهادی هستیم.
به گفته وی، وظیفه همه مسئولان دستگاه ها است که فرهنگ اقتصاد مقاومتی را در جامعه حاکم کنند.
وی با اشاره به اینکه اسلام دستورات اخلاقی فراوانی در حوزه سبک زندگی دارد اضافه کرد: با وجود دستورات فراوان اسلام، جای تاسف است که آلوده به آسیب های اجتماعی باشیم.
آیت الله حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه کسی مخالف شادی درست در جامعه نیست گفت: تلاش کنیم حریم ها را حفظ کنیم و حریم شکنان از ما سوء استفاده نکنند.
7355/ 3020
**خبرنگار: وریا کرمی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.