به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، رسول شیخی‌زاده بعدازظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد کردستان که با حضور قائم مقام کمیته امداد کشور و مسئولان استان در کانون امام خمینی (ره) سنندج برگزار شد، اظهار داشت: نهاد کمیته امداد مولود انقلاب اسلامی بوده و همه به خوبی می‌دانیم که یکی از ویژگی‌های انقلاب‌های سیاسی و اجتماعی دنیا، تغییر نهادها و ایجاد نهادهای جدید است تا بتواند به اهدافی که در انقلاب ایجاد کرده برسد.

وی گفت: اهداف انقلاب اسلامی را باید در خاستگاه مردم، تحلیل اندیشمندان و در کلام رهبر معظم انقلاب ببینیم و رصد کنیم.

مدیرکل جدید کمیته امداد کردستان با اشاره به کلام حضرت امام(ره) تصریح کرد: کمیته امداد متعلق و مال محرومان و مستضعفان است و تحقق این امر هم در یکی از نهادها به نام کمیته امداد شکل گرفته تا به اهداف انقلاب اسلامی برسیم.

وی گفت: هر سیستم و دستگاهی برای خودش دارای اولویت، اهداف و برنامه‌هایی است که باید به همه آن پرداخت و برخی‌ها را نیز در اولویت قرار داد.

شیخی‌زاده افزود: در مجموعه کمیته امداد کردستان اولویت برنامه‌ها با کار و تلاش است و اگر در هر حوزه‌ای فعالیت‌ها و اقدامات را نگاه کنید به خوبی قابل مشاهده است.

وی با اشاره به اینکه هر چند کارهای اسناد بالادستی در اولویت کارهای کمیته امداد است، اظهار کرد: خوشبختانه اسناد بالادستی در کمیته امداد از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب و امام راحل(ره) بوده و این مهم را باید نصب‌العین و چراغ راه خود قرار دهیم.

مدیرکل جدید کمیته امداد کردستان به اهمیت اعتمادسازی و تعامل بین همدیگر به عنوان نکته قابل تامل اشاره کرد و گفت: تمام برنامه‌ریزی‌ها برای این بوده که با فقر در جامعه مبارزه کنیم و این وظیفه همگان است.

وعده مدیرکل جدید کمیته امداد کردستان

وی از تشکیل اتاق فکر در کمیته امداد استان خبر داد و گفت: نخستین اقدام بنده در کمیته امداد کردستان این است که در این نهاد اتاق فکر تشکیل دهم و از نظرات همه اقشار مختلف مردم، جامعه نخبگان، روحانیون، علما و مدیران همه بخش‌های مختلف و حتی جامعه هدف این نهاد در جهت پیشبرد اهداف کمیته امداد بهره ببرم.

مدیرکل جدید کمیته امداد کردستان خاطر نشان کرد: کمک به مقابله و مبارزه با فقر در جامعه نیاز به خرد جمعی دارد و این امر با حمایت همه میسر می‌شود.

در پایان این مراسم از خدمات 4 ساله قنبر موسی‌نژاد مدیرکل سابق کمیته امداد کردستان، قدردانی و رسول شیخی‌زاده به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد کردستان انتخاب شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 621714
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.