به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرماندار سروآباد گفت: ترویج فرهنگ و مکتب اسلامی بایستی با احساس مسئولیت و وظیفه شناسی بیش از پیش در دستور کار کلیه مسئولین بخصوص دستگاه های متولی امر فرهنگ باشد.

وی افزود: خروجی جلسات شورای فرهنگ عمومی بایستی به گونه ای باشد که ما در جامعه آثار و نتایج آن را در کاهش کردن آسیب های اجتماعی و سبک زندگی اسلامی و پیشگیری از معضلات شاهد باشیم.

فرماندار سروآباد ادامه داد: ترویج فرهنگ اسلامی تنها کار مسئولین نیست بلکه همه آحاد مردم باید در صحنه حضور یابند و تمامی لایه های اجتماعی درگیر مسائل باشند و مشارکت های مردم فعال گردد. با توجه به فرهنگی و مذهبی بودن شهرستان سروآباد، تمامی گروههای فرهنگی باید فعال باشند.

مفاخری در پایان از برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی در هفته اول اردیبهشت ماه سالجاری خبر داد و گفت در برگزاری همایش ها مخاطبان ،باید همان جامعه هدف باشند که ادارات مرتبط نسبت به این موضوع توجه ویژه ای کنند.

سجادی امام جمعه سروآباد با اشاره به برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی گفت: آنچه در خروجی این جلسات مد نظر رهبر انقلاب است بایستی به خوبی اجرا شود ومسئولین در زمینه مسائل فرهنگی شهرستان دغدغه بیشتری داشته باشند.

وی اظهار داشت: فرهنگ عمومی مقوله ای گسترده و فراگیر است به عبارتی مجموعه منسجم و نظام یافته ای از اهداف، ارزش ها، عقاید، باورها، رسوم و هنجارهای مردم متعلق به یک جامعه بزرگ قوم یا ملت است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621703
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.