به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی پیش‌از ظهر امروز در مراسم روز ارتش ضمن گرامیداشت این روز ماندگار اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به برکت فرامین رهبر معظم انقلاب «ارتشی قدرتمند و قوی» و در حقیقت ارتش اسلامی بوده که در خدمت ملت ایران و اسلام است.

وی گفت: امروز به یاد امام(ره) و شهدا و تجلیل از غیورمردان ارتش و نیروهای مسلح که محبوب مردم، رهبری و ذخیره نظام هستند جمع شده‌ا‌یم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: وجود ارزشمند رهبر معظم انقلاب هدیه الهی بوده و همه ما مردم ملت ایران باید خداوند متعال را شاکر باشیم که نعمت ولایت و رهبری عطا کرده چون همه افتخارات و پیشرفت‌های کشورمان مرهون فرماندهی عالی معظم‌له است.

وی گفت: دلاوران نیروی ارتش نیروهایی محکم، منظم با تجهیزات عالی، آگاه، دانشمند و اهل سازندگی بوده و در جنبه‌های مختلف و از نظر روحیه تقوی و تجهیزات نظامی در جایگاه والا و برتری هستند.

اقتدار و توانمندی ارش ایران دشمنان را مأیوس کرده است

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی به جایگاه ارزشمند و معنوی ارتش ایران در بین ارتش‌های دنیا اشاره کرد و افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دنیا در جایگاه ارزشمند و والایی قرار دارد و این اقتدار و توانمندی برای دشمنان سخت و مایه عزت مسلمان‌ها است.

وی با اشاره به قرار گرفتن ارتش جمهوری اسلامی ایران در رتبه‌بندی بالای نیروهای نظامی در دنیا، اظهار کرد: رتبه بندی که دشمنان از ارتش‌ها داشتند از نظر تعداد و تجهیزات ظاهری بوده چون آنان نمی‌دانند هر یک از نیروهای نظامی ما مجهز به نیروی تقوی و معنویت هستند و یک تن از این نیروها توان مقابله با 20 نفر را دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به خدمات ارزشمند ایران به مسلمانان و دفاع از آنها در مقابل متجاوزین گفت: کشور ایران در هر زمانی که نیاز بوده از کشورهای اسلامی دفاع کرده است.

«ارتش و سپاه» دو بازوی قدرتمند نظام و رهبری هستند

وی گفت: «ارتش و سپاه» دو بازوی قدرتمند نظام و رهبری هستند که برادرانه و متحد و بدونه هیچ اختلافی با هم کار می‌کنند و توان و قدرت این نیروها تا زمانی که باهم هستند مضاعف است.

عظمت نیروهای مسلح ایران سبب شکست داعش و عصبانیت کشورهای استکبارگر شده است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به نقش مهم و سازنده مردم در عرصه‌های گوناگون خاطر نشان کرد: عظمت نیروهای مسلح، فرماندهی کل قوا و مردم شریف و فهیم ایران که همه مسائل را سریع و به‌خوبی درک می‌کنند و این اقتدار باعث شکست داعش و عصبانیت کشورهای استکبارگر و اربابان آنها در منطقه شده و همه توطئه‌های آنان را خنثی کرده است.

وی با تاکید بر حضور پرشور مردم ایران در انتخابات پیش‌رو گفت: امید دشمنان به این است که مردم ایران روزی صحنه‌ها را ترک کنند اما این آرزو را به گور می‌برند و حتماً ملت ایران در انتخابات حضوری شکننده برای دشمنان خواهند داشت.

امسال مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری با دید عمیق‌تری به میدان می‌آیند

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی افزود: امسال مردم ایران در انتخابات پیش‌رو حضوری پرشورتر از دوره‌های قبلی دارند و دید عمیق‌تری به میدان می‌آیند و در 29 اردیبهشت حماسه دیگری را رقم می‌زنند.

وی اظهار کرد: حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری دشمنان را مأیوس می‌کند و اگر دشمنان ذره امیدی در مورد انتخابات دارند، مردم آن را هم از بین می‌برند.

وحدت و انسجام کنونی کشور به برکت خون شهیدان است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان قدرت و اقتدار ایران را «مرهون خون شهدا» دانست و گفت: همه ما مدیون شهدای انقلاب هستیم چون وحدت و انسجام کنونی کشور به برکت خون شهیدان است.

وی گفت: وحدت و اتحاد ملت ایران باعث قدرت و عظمت کشورمان است و سبب شده همه اقوام و مذاهب با هم و در کنار هم متحدانه زندگی کنند.

"شهید ماموستا ملا محمد ذبیحی" از شهیدان شاخص کشور است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطر نشان کرد: امسال در در بین شهدای شاخص سال کشور که انتخاب شده‌اند یکی از آنان "شهید ماموستا ملا محمد ذبیحی" است که اهل سنت هستند و این نشان می‌دهد که ملت ما در کنار هم و باهم جان خود را فدا کردند.

وی گفت: مردم ملت ما در همه صحنه‌ها حضور دارند و افتخار این را دارند که قرآن و اسلام هدایت‌گر آنان است و زیر پرچم اسلام زندگی می‌کنند و همه تلاش آنها بر این است که اسلام را پیاده کنند.

دولت زمینه‌های اشتغال را فراهم کند

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر اهمیت نام‌گذاری شعار امسال به نام اقتصاد «مقاومتی: تولید-اشتغال» از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: امسال باید همه دست به دست هم دهیم که مسئله مهم و اساسی اشتغال را در کشور حل کنیم و باید دولت نیز زمینه‌های اشتغال را فراهم کند و مردم هم وارد کارهای تولیدی شوند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621345
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.