به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین فیروزی روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در سنندج افزود: دولت تدبیر و امید و مجلس نیز در همین راستا گام برداشته و در بودجه سال 96 حمایت از نهادهای حمایتی همانند بهزیستی و کمیته امداد در حدود سه برابر شده است.
وی اظهار کرد: هدف درست هدفمندی یارانه ها نیز همین است که در ثروت ملی افرادی که کم توان و فرودست هستند بیشتر منتفع شوند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: در همه مکاتب فکری و عقیدتی در زمینه توجه به عدالت اجتماعی و اقتصادی بحث شده است و در این میان مکتب اسلام برترین و بهترین دیدگاه ها را دارد.
وی افزود: پرکردن شکاف های فقر به وسیله دستورات اسلام در دستورالعمل هایی همانند زکات و توانمند سازی محرومان جامعه مورد توجه قرار گرفته و این امر نشان دهنده نگاه جدی و عملیاتی دین اسلام به کاهش فقر و عدالت اجتماعی در جامعه است.
فیروزی با بیان اینکه نگاه اسلام به مسائل اجتماعی و اقتصادی نگاه اعتدال گرایانه است اظهار کرد: این مهم بر اساس دستورات دین مبین اسلام در نهادهایی همانند کمیته امداد امام(ره) بیشتر نمود دارد و در این راستا تلاش می کند.
وی ادامه داد: در استان کردستان نیز عزم جدی مدیران و مسئولان بر رفع مشکلات اجتماعی و اقتصادی جامعه براساس دستورالعمل های دین مبین اسلام است و باید دستگاه های اجرایی در این زمینه باهم تعامل و همکاری داشته باشند.
در ادامه این آیین از خدمات قنبر موسی نژاد مدیر کل سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان تقدیر و محمد رسول شیخی زاده به عنوان مدیر کل جدید این نهاد معرفی شد.
محمد رسول شیخی زاده سابقه فرمانداری شهرستان قروه و همچنین مدیر حراست دانشگاه کردستان را در کارنامه کاری خود دارد.
هم اکنون بیش از 45 هزار خانوار کردستانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوده و از خدمات و حمایت های این نهاد بهره مند می شوند.
7348/ 3020
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.