به گزارش ایرنا، فردین سعیدی در این دیدار، خبرگزاری جمهوری اسلامی را از رسانه های صادق کشور عنوان کرد و گفت: ایرنا در انعکاس اخبار خود توجه ویژه ای به امانت داری در خبر دارد.
وی با اشاره به اینکه رسالت خبرنگاری انعکاس صحیح و به موقع خبر است افزود: بدون شک رعایت این اصل موجب آرامش جامعه و امید واری بیشتر مردم از خدمات نظام می شود.
به گفته وی، خبرگزاری جمهوری اسلامی اخبار را بدون توجه به جناج های سیاسی منعکس می کند و اطلاع رسانی صرف از رویدادها را از اهداف اصلی خود قرار داده است.
سعیدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان به منظور ارایه عملکرد خدمات دولت یازدهم در حوزه IT و ICT در کرستان به در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کردستان حضور یافته که مشروح آن به زودی منعکس می شود.
رشد 43 درصدی خطوط فعال اپراتورهای تلفن سیار، افزایش 192 درصدی خطوط دایری اینترنت پرسرعت، رشد 99 درصدی تعداد کاربران اینترنت، افزایش بیش از 2 برابری ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت، رشد 17 برابری پنهای باند مصرفی و هشت برابری ظرفیت پهنای باند استان از جمله خدمات دولت تدبیر و امید در کردستان است.
کسب 2 درصدی کردستان از چشم انداز ایران در سال 2020 میلادی (کسب درآمد 100 هزار میلیارد تومان تجارت ICT جهان) بر اساس قرار گرفتن کردستان به عنوان الگوی کشوری در طرح تکاپو (توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار) تدوین شداست.
استان کردستان با وسعتی معادل 28 هزار و 817 کیلومتر مربع در غرب ایران و 227 کیلومتر با کشور عراق مرز دارد و این استان در مجموع یک میلیون و 611 هزار و 645 نفر جمعیت دارد که در 29 شهر و هزار و 703 روستا ساکن هستند.
3034/1904
** خبرنگار: حسن حسین زاده/انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.