ضیاالدین نعمانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ریزش بخشی از خاک دیواره شمالی پارک کوثر توسط 2 نفر از شهروندان اطلاع رسانی شده است که کارکنان شهرداری همراه با نهادهای امداد و نجات از همان لحظه اقدام به انجام کارهای حفاظتی کرده اند.
به گفته وی، در این راستا جلسه ای اضطراری در محل با حضور فرماندار، رییس شورای شهر، فرمانده نیروی انتظامی و رییس هلال احمر تشکیل و تصمیمات لازم برای نحوه عملیات اتخاذ و اجرایی شده است.
شهردار سقز افزود: با توجه به حساسیت موضوع و تسریع در زمان دسترسی به افراد احتمالی محبوس در زیر خاک، اقدامات انجام به 2 بخش آواربرداری و امداد و نجات تقسیم شده است و نیروهای امداد و نجات نیز همزمان مشغول امداد رسانی هستند.
نعمانی با بیان اینکه مکان مورد نظر دارای حفاظ و غیر قابل تردد است افزود: با توجه به میزان ریزش و مسیر دسترسی بهترین روش برای بیرون آوردن افراد گرفتار در زیر خاک، خاکبرداری دستی با نیروی انسانی است.
به گفته وی، تاکنون 2 جسد از زیر آوار بیرون آورده شده و به سردخانه منتقل شده اند و عملیات امداد و نجات نیز با رعایت مسائل ایمنی تا پایان کامل خاکبرداری ادامه دارد.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
7249/1904
**خبرنگار: ابراهیم محمدحسینی/ **انتشار دهنده: مسعود احمدی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.