فریدون یاسمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته روزانه 483 هزار متر مکعب CNG در استان مصرف شده است و این مهم موجب کاهش مصرف 176 میلیون لیتری بنزین در استان و توجه به حفاظت از محیط زیست و استفاده از سوخت پاک شد.
وی با اشاره به اینکه درحال حاضر 52 باب جایگاه CNG دراستان با 320 نازل فعال سوختگیری، به شهروندان خدمات ارائه می دهند گفت:2 باب جایگاه دیگر در سطح منظقه احداث می شود و تعداد جایگاه های استان به 54 باب افزایش می یابد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با بیان اینکه ارتقای کمی وکیفی این جایگاهها از برنامه های این منطقه بوده است اظهار کرد: سال گذشته با هماهنگی، تعامل و برگزاری جلسات مشترک با مالکان،بهره برداران و شهرداریهای استان بیش از 98درصد جایگاههایCNG گواهینامه استاندارد دریافت کردند.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط جغرافیایی وکوهستانی بودن و کمبود زمین در سطح استان، تلاش و برنامه ریزی منطقه بر استفاده کامل وبهینه از ظرفیت کامل جایگاههای منطقه است.
هم اکنون 9 ناحیه، سه واحد تاسیسات انبار نفت، 440 فروشندگی روستایی، 66 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و بیش از 52 جایگاه CNG، سوخت موردنیاز مردم استان را تأمین می کنند.
7348/ 3020
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.