به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام مختار کرمی روز یکشنبه در نود و هفتمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های دینی و مذهبی استان در سنندج افزود: وظیفه دیگر ما مسئولان به عنوان نیروهای انقلابی و دلسوزان نظام تبیین شاخص ‌های افراد صالح و اصلح برای مردم است تا بتوانند درست و آگاهانه در انتخابات حضور یابند و انتخاب کنند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد شاخص های ریاست جمهوری گفت: انقلابی بودن، مقاومت در مقابل استکبار، درک کردن مردم و دور بودن از فساد و تجمل‌گرایی و پایبندی به اسلام از جمله این شاخص ها است که باید برای مردم نیز تبیین و تشریح شود.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کردستان اظهار کرد: عده‌ای این روزها با استفاده از کلمات زیبا و نام شهدا می‌خواهند از مردم سوءاستفاده کنند و باید مردم را آگاه کنیم که از این افراد حمایت نکنند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و دوازدهمین انتخابات دوره ریاست جمهوری روز جمعه 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود.
وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار کرد: همه ما باید برای تحقق شعار سال تلاش کنیم و در این راستا گام برداریم.
حجت الاسلام کرمی همچنین با تقدیر از ستاد شئون استان با اشاره به در پیش بودن ایام‌البیض و ایام اعتکاف اضافه کرد: از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی در راستای برگزاری مراسم اعتکاف در استان باید استفاده شود.
رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت مراسم اعتکاف در استان و استقبال مردم از این آیین معنوی گفت: فضاسازی محیطی و آمادگی مساجد در راستای برگزاری این مراسم معنوی ضروری است.
نورعلی خزایی بیان کرد: انتظار می‌رود اعضای ستاد شئون استان در این راستا همکاری کنند و برنامه‌های درخور شان معتکفین را در طول سه روز اعتکاف در سطح مساجد متولی برگزار کنند.
وی خواستار تامین امنیت توسط فرماندهی انتظامی استان در مساجد جامع شهرهای میزبان مراسم اعتکاف استان شد و گفت: برای ثبت نام معتکفین استان اقداماتی از جمله اطلاع‌رسانی از طریق پیامک و دعوت از معتکفین سال‌های قبل انجام شده است.
رئیس حوزه هنری استان کردستان نیز با اشاره به اینکه 19 تا 25 فروردین با عنوان هنر انقلاب نامگذاری شده اظهار کرد: انقلابی عمل کردن از شاخص‌های اصلی هنرمندان بوده و این نامگذاری در همین راستا انجام شده است.
امین مرادی دیدار هنرمندان با نماینده ولی فقیه استان، غبارروبی مزار شهدا توسط هنرمندان و برگزاری مراسم اختتامیه شعر و داستان را از جمله برنامه های پی شبیین شده برای هفته هنر انقلاب عنوان کرد.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی/** انتشار دهنده: امید بهمنی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.