به گزارش ایرنا تیم ایستک کردستان در دور رفت مرحله دوم پلی آف رقابت های بسکتبال لیگ دسته یک کشور، شامگاه جمعه 18 فروردین در یک دیدار حساس در مجموعه ورزشی آزادی سنندج با حضور جمع زیادی از تماشاچیان سنندجی به مصاف پتروشیمی بندر امام رفت و توانست به یک پیروزی شیرین دست یابد.
این جدال دیدنی در چهار کوارتر قانونی بازی با نتیجه 70 بر 70 مساوی پایان یافت که با در نظر گرفتن 5 دقیقه وقت اضافه، راست قامتان تیم ایستک کردستان توانستند تیم پتروشیمی را با نتیجه 81 بر 77 مغلوب کنند.
در این مرحله تیم ایستک کردستان برای صعود به رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور، باید در دورهای رفت و برگشت از سد تیم قدرتمند پتروشیمی بندر امام عبور کند.
مرحله برگشت این رقابت 22 فروردین به میزبانی پتروشیمی برگزار خواهد شد که در صورت تساوی بازی های رفت و برگشت، 2 تیم روز 23 فروردین دیدار سرنوشت ساز خود را انجام خواهند داد.
کاوان قطبی، سهند خادم نامداری، متین استاد نوروزی، مهدی جعفری، رضا احمدیان، حمید شریفی، هیمن احمدی، دیلان حیدری، محمد رانین درشت، سپهر عطری برزنجه، علی دستباز، هوشیار یوسفی و حمید امینی بازیکنان تیم ایستک کردستان را تشکیل می دهند.
رضا نوری، پویا بدخشان و حمید سهراب نژاد به عنوان کادر فنی، نماینده استان کردستان را در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور هدایت می کنند.

** تیم فوتسال ساکای پخش سقز از سد مهمان خود نماینده بناب عبور کرد
تیم فوتسال ساکای پخش سقز در هفته دوم رقابت های فوتسال لیگ دسته 2 باشگاه های کشور روز جمعه 18 فروردین مهمان خود همتاز موتور بناب را با نتیجه هفت بر 1 از پیش رو برداشت.
نماینده کردستان در ادامه این رقابت ها روز جمعه ٢٥ فروردین، خارج از خانه مقابل شهید دهقان نیا اردبیل قرار می گیرد.
این رقابت ها در چهار گروه هشت تیمی برگزار می شود که تیم ساکا پخش سقز نماینده کردستان در گروه دوم مسابقات قرار گرفته است.
تیم ساکا پخش سقز با تیم های پارس آباد اردبیل، شهید دهقان نیا اردبیل، اروم آلیاژ ارومیه، قایقران تکاب، همتاز موتور بناب، خالص سازان روی زنجان و مهیان تبریز هم گروه است.
نماینده استان کردستان در هفته اول بازی ها مهمان تیم مهیان تبریز بود که به دلیل حاضر نشدن تیم میزبان، بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود ساکاپخش سقز ثبت شد.
تیم های اول تا سوم هر گروه به مرحله دوم صعود خواهند کرد و مرحله دوم این مسابقات در 2 گروه 6 تیمی برگزار خواهد شد.
7355/1904
**خبرنگار: وریا کرمی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.