محمدراشد مدرس گرجی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا شناسایی نقاط پرحادثه استان را یکی از ابلاغیه های جدید حوزه راهداری و فرماندهی پلیس راه برشمرد و افزود: این دستورالعمل امسال در استان اجرایی و 28 نقطه پرحادثه در راه های بین شهری استان شناسایی، آشکارسازی و در مسیرها به رانندگان اعلام شد که اقدام بعدی اصلاح این نقاط خواهد بود.
وی یکی از راه های اصلاح نقاط پرتصادف را بهره برداری محورهای چهارخطه عنوان کرد و افزود: در سال جاری 15 کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای کنار جاده های استان انجام شده که نسبت به حفاظ های فلزی دارای ایمنی بیشتری هستند.
وی با اشاره به اینکه عملیات برفروبی 90 هزار کیلومتر جاده های استان در زمستان امسال انجام شده است گفت: طول شبکه راههای استان هفت هزار و 852 کیلومتر است و تعدادی از مسیرهای استان در طول 24 ساعت شبانه روز در زمان بارش برف چندین بار برف روبی شدند.
وی با بیان اینکه در زمستان امسال 25 هزار تن شن و نمک مصرف شده است، اظهارکرد: در طول طرح زمستانه هزار نفر مسافر توسط راهداران استان اسکان داده شدند و به سه هزار وسیله نقلیه هم امداد رسانی شد.
در استان کردستان هفت هزار و 850 کیلومتر راه وجود دارد که حدود 2 هزار کیلومتر آن راه اصلی و فرعی و 6هزار کیلومتر دیگر نیز راه روستایی است.
7352/ 3020
**خبرنگار: شیوا اردلان منش/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.