به گزارش ایرنا، ماموستا سید محمد حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام سال اقتصاد مقاومتی و تولید-اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: مشکلات متعددی از جمله فقر و بیکاری در کردستان وجود دارد و مسئولان باید برای رفع این چالش ها تلاش کنند.
به گفته وی برقراری عدالت در جامعه باعث اتحاد و همبستگی مسلمانان بوده و اختلاف و نزاع عامل شکست و ازبین رفتن قدرت آنان است.
امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه معصیت کردن، دروغ گفتن، خیانت، کلاهبرداری و اختلاف، آفت دین است افزود: قرآن کریم به عنوان کتابی آسمانی در کنار دعوت مردم به اعمال و کردار حسنه، آنان را از هرگونه درگیری و اختلاف منع کرده است.
ماموستا حسینی با اشاره به قرار گیری در ماه مبارک رجب گفت: این ماه فرصتی برای کسب رحمت و مغفرت الهی است و پیامبر اسلام در 27 رجب به دعوت پروردگار در مکه به معراج رفتند.
امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه خداوند متعال، جهان هستی را در چهار فصل آفریده است گفت: فصل بهار فصل تولد مجدد و رویش گیاهان و طبیعت بوده و نو شدن و زنده شدن طبیعت نشانه ای از آفرینش و خلقت خداوندی است.
7352/ 6108
**خبرنگار: شیوا اردلان منش/ انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.