به گزارش خبرنگار ایرنا، منوچهر فخری روز سه شنبه در دیدار با خانواده شهید اقبال آدمی نخستین شهید نیروی دریایی در زمان جنگ تحمیلی افزود: مناطق غربی کشور در هشت سال جنگ تحمیلی رنجها و سختی های فراوانی را متحمل شده اند.
وی اظهار کرد: مردم استان کردستان در زمان هشت سال دفاع مقدس همانند تمامی هموطنان با جان و دل از عزت و ناموس و خاک ایران اسلامی دفاع کردند.
شهردار سنندج ادامه داد: رشادت های شهیدانی نظیر شهید آدمی که در آغاز جنگ تحمیلی در مرخصی به سر می برند ولی حس احساس مسئولیت در برابر مردم و دیار خود باعث شده که از مرخصی خود صرف نظرکرده و خود را به محل خدمت معرفی کنند هیچگاه فراموش نمی شود.
وی با بیان اینکه وظیفه تمامی آحاد جامعه است که قدردان خانواده شهیدان باشند افزود: صبر و صلابت این بزرگواران باید الگویی برای تمامی مردم و مسئولان باشد.
فخری بیان کرد: شهرداری و شورای شهر بر اساس وظیفه ذاتی خود و پس از تصویب در کمیته نامگذاری در آینده خیابانی را به نام این شهید گرانقدر نامگذاری خواهد کرد.
شهید اقبال آدمی متولد سنندج بوده و نخستین شهید نیروی دریایی در زمان جنگ تحمیلی و همچین تنها شهید نیروی دریایی در استان کردستان است.
7348/1904
**خبرنگار: افسانه گلباغی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.