محمد فلاحی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با پایان یافتن مهلت ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر و روستا در بانه 829 نفر داوطلب در شهرستان بانه برای پنجمین دوره شوراها ثبت نام کردند.
وی با اشاره به اهمیت حضور بانوان در صحنه های سیاسی و اجتماعی اظهار کرد: در پنجمین دوره انتخابات شورها در شهر بانه 14 نفر خانم در شهرستان ثبت نام کرده که از این تعداد 10 نفر در شهر بانه، 2 نفر شهر آرمرده، یک نفر بخش مرکزی و یک نفر در بخش ننور ثبت نام کردند.
فلاحی بابیان اینکه انتخابات شهرستان بانه در چهار شهر و 135 روستا برگزار می شود، تصریح کرد: انتخاب نهایی شوراها در شهر بانه هفت نفر، شهرهای بوئین، کانی سور و آرمرده پنج نفر و روستاهای بیش از یک هزار 500 نفر جمعیت که شامل روستاهای شوی و سبدلو است پنج نفر و در دیگر روستاها سه نفر انتخاب می شوند.
وی گفت: در شهر بانه 64 نفر و در شهرهای آرمرده، بوئین و کانی سور 34 نفر دواطلب انتخابات شوراها ثبت نام کردند و مابقی داوطلبان مروبط به روستاها است.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود.
شهرستان بانه در 242 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7469 / 3020
**خبرنگار: زینب طلائی**انتشار دهنده: عبدالله رحمانی
××آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
IRNSANDAJ@
https://telegram.me/joinchat.DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.