حجت الاسلام عباس ایزدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، استفاده زائرین از فضای معنوی امامزادگان، تکریم مقام امامزادگان و ارائه خدمات فرهنگی به مسافرین نوروزی از اهداف این طرح است.
وی اضافه کرد: این طرح در آستان مقدس امامزادگان هاجر و سارا، در باباگرگر و بقعه متبرکه امامزاده سید جلال الدین (ع) امسال و در ایام نوروز برنامه های ویژه ای از 27 اسفند ماه تا 15 فروردین ماه در قالب طرح آرامش بهاری آغاز خواهد شد.
وی اظهار کرد: برای اجرای این طرح در ایام تعطیلات نوروزی طرح پاسخگویی به سوالات شرعی مشاوره وقف و خانواده کودک و نوجوان مسابقات فرهنگی و قرآنی ،توزیع محصولات فرهنگی و اهدای جوایز است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قروه افزود: اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی با نصب بنر برای مسافرین و زائرین انجام گرفته و امسال این برنامه در 2 بقعه امامزاده سید جلال الدین(ع) امامزاده هاجر و سارا(س) در حال اجرا است.
وی اضافه کرد: برپایی نماز جماعت و سلسله نمایشگاه دیواری و تهیه بروشور با موضوعات مختلف از جمله برنامه های طرح است و مسافرینی که از اقصی نقاط ایران اسلامی به این بقاع متبرکه مراجعه می کنند از برنامه های این طرح بهره مند می شوند که این طرح هر ساله با استقبال بیشتری توسط مردم از سالهای گذشته مواجه است.
23 بقعه متبرکه، 150 مسجد و 12 حسینیه در شهرستان قروه وجود دارد.
قروه در 90 کیلومتری شرق سنندج واقع شده است.
7345/ 3020
**خبرنگار:سارا صالحی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.