به گزارش ایرنا سرمربی تیم ملی ژیمناستیک بزرگسالان کشور، هفت نفر از ورزشکاران شاخصان کشور را به اردوی تیم ملی فراخواند که پدرام زاهدی به عنوان ژیمناست و امید شیخ احمدی در جایگاه مربی از کردستان، از جمله دعوت شدگان هستند.
نفرات دعوت شده به مرحله نهایی اردوی تیم ملی بزرکسالان کشور تحت نظر محمد آذرپی سرمربی و امید شیخ احمدی به عنوان مربی تا 11 فروردین آموزش های لازم را فرا خواهند گرفت.
در پایان این اردو طی روزهای 14 تا 16 فروردین از ورزشکاران تست های لازم انجام خواهد شد که در صورت قبولی به بازی های کشورهای اسلامی باکو و مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند اعزام خواهند شد.
اردوی نهایی تیم ملی بزرکسالان کشور از روز یکشنبه 6 فروردین در خانه ژیمناستیک شهیدان آذرپی تهران آغاز شد.

** کردستان جایگاه دوم رقابت های چند جانبه قویترین مردان کامیاران را بدست آورد
اولین دوره رقابت های چند جانبه قویترین مردان جام نوروزی در بخش مرکزی شهرستان کامیاران روستای بزوش به پایان رسید که در خاتمه تیم کردستان بر سکوی دوم این مسابقات قرار گرفت.
این رقابت ها که برای اولین بار در این رشته به صورت چند جانبه برگزار می شد با استقبال بی نظیر مردم روستای بزوش و مسئولان مواجه شد.
در این مسابقات 13ورزشکار از چهار استان کردستان، آذریایجان غربی، قزوین و تهران در 2 مرحله مقدماتی و فینال و با انجام پنج آیتم به رقابت پرداختند.
علی شکری از استان قزوین با کسب 25 امتیاز به عنوان نفر اول معرفی شد، زکریا قاسمی از استان کردستان با 19 امتیاز دوم شد و جایگاه سوم نیز به سیروان سلیمانی از استان آذربایجان غربی با مجموع 19 امتیاز تعلق گرفت.
عیسی شیرازی از استان قزوین با مجموع 18 امتیاز، زانکو قاسمی از استان کردستان با 13 امتیاز، فواد امیری از استان کردستان با 7 امتیاز، سلیم شادی از کردستان با انصراف در فینال و تیمور قربانی از کردستان با انصراف در فینال مقام‌های چهارم تا هشتم را به خود اختصاص دادند.
با توجه به قوانین جدید کشوری کل امتیازات مقدماتی در فینال کسر و تنها یک امتیاز به نفر اول دور مقدماتی اختصاص یافت.
در بخش تیمی هم، استان قزوین با مجموع 43 امتیاز مقام اول را بدست آورد، استان کردستان با 42 امتیاز دوم شد و استان آذربایجان غربی نیز با 19 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.
عنوان مرد اخلاق مسابقات به صورت مشترک به سیروان سلیمانی از آذربایجان غربی و عیسی شیرازی از قزوین رسید.
7355/ 3020
**خبرنگار: وریا کرمی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.