محمد فلاحی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: افتتتاح پروژه های مهم عمرانی و اشتغالزایی سفر رئیس جمهوری در زمینه کشاورزی، برق و صنعت نشانه توجه ویژه دولت تدبیر و امید به کردستان است که با توجه به کمبود اعتبارات دولت در چند سال اخیر تلاش می کند زمینه عمران و توسعه کردستان را فراهم کند.
وی خاطر نشان کرد: در سال های اخیر دولت در زمینه زیر ساخت ها توجه ویژه ای به استان داشته و دومین سفر رئیس جمهوری به استان هم نشان از توجه ویژه دکتر روحانی به استان است.
وی افزود: پروژه های که در این سفر افتتاح می شود زمینه توسعه و اشتغال استان را فراهم می کند که امیدواریم بتوانیم از این فرصت ها به خوبی استفاده کنیم.
وی به شعار رهبری معظم انقلاب در سال جاری اشاره کرد و گفت: سفر رئیس جمهوری در راستای شعار سال است چراکه یکی از اهداف مهم این سفر به کردستان، اشتغال زایی و تولید بویژه در بخش کشاورزی است.
فلاحی رفع مشکلات استان و مناطق مرزی استان در مدت کوتاه را دور از انتظار دانست و اظهار کرد: با توجه به محرومیت سال های گذشته و تجربه هشت سال جنگ تحمیلی رفع تمام مشکلات کردستان در کوتاه مدت دور از انتظار است اما می توان بسیاری از مشکلات و نارسایی ها را با گذر زمان حل کرد که امیدوارم رئیس جمهور به این مشکلات توجه خاص داشته باشد و زمینه را برای حل این مشکلات فراهم کند.
وی تزریق اعتبارات جهشی به کردستان و فراهم کردن فضا برای سرمایه گذاران را راه حل مشکلات استان و بویژه شهرهای مرزی عنوان کرد و گفت: با جذب و حمایت سرمایه گذاران و تزریق اعتبارات جهشی می توان در زمینه کاهش بیکاری، تولید، رونق بخش کشاورزی و فضای کسب کار در استان اقدام کرد.
به گفته فرماندار بانه عملکرد دولت تدبیر و امید در کردستان مثبت بوده اما با وجود مشکلات و نارسایی زیاد بسیاری از برنامه ها و اقدامات کمتر نمود پیدا کرده که نیاز به کار بیشتر در استان است.
شهرستان بانه در 242 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7469/6108
**خبرنگار: زینب طلائی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
××آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
IRNSANDAJ@
https://telegram.me/joinchat.DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.