احمد رحمانی روز چهارشنبه در گفت وگو به خبرنگار ایرنا افزود: مصرف کالای ایرانی راهکار عمومی جامعه برای حمایت از تولید داخلی و خرید کالای خارجی مرگ سرمایه ملی به همراه دارد.
وی اضافه کرد: باید به کار تولید کنندگان داخلی احترام بگذاریم و تا زمانی که ما از اهمیت و ارزش کالای داخلی غافل شویم تولید ملی شکل نمی گیرد در صورتی که تولید ملی به جایگاه واقعی خود نرسد استقلال اقتصادی کشور تحقق پیدا نمی کند.
رحمانی بابیان اینکه استقلال اقتصادی و سیاسی کشور به نوعی به هم وابسته هستند اظهار کرد: این 2 فاکتور مهم کشور زمانی محقق می شود که تولید داخلی با حمایت مردم بیشتر شود و کالای ایرانی زینت بخش خانه ها باشد.
وی گفت: زمانی که کالای تولید داخل را خریداری می کنیم کارگران را وادار به کار بیشتر و ابتکار در کار و تولید می شوند و سرمایه ملی را افزایش می دهیم.
رئیس صنعت، معدن تجارت بانه اضافه کرد: کاهش کیفیت در تولیدات داخلی بی اعتمادی و بدبینی خریداران را به همراه دارد و زمینه را برای روی آوردن خریداران به خرید کالای خارجی فراهم می کند.
وی گفت: خرید کالای ایرانی در بالا بردن توان اقتصادی و صنعتی کشور بسیار موثر است و در تولید ناخالص ملی، رشد اقتصادی، جلوگیری از خروج ارز و صرفه جویی ارزی نقش موثری دارد
شهرستان بانه در 242 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7469 / 3020
**خبرنگار: زینب طلائی/**انتشار دهنده: عبدالله رحمانی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
IRNSANDAJ@
https://telegram.me/joinchat.DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.