به گزارش ایرنا از روابط عمومی ورزش و جوانان نخستین دوره از رقابت های مچ اندازی بانوان قهرمانی استان در بخش دست راست به میزبانی سنندج در اوزان مختلف برگزار شد.
در این مسابقات که به میزبانی باشگاه تربیت مجموعه ورزشی استقلال سنندج برگزار شد، 41 ورزشکار از سراسر استان در قالب 10 تیم حضور داشتند و در بخش دست راست با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها در وزن منفی 50 کیلوگرم زهرا خداکرم زاده از باشگاه تربیت سنندج، 55 کیلوگرم اندرواژ از باشگاه ذوالفقار سنندج، منفی 60 کیلوگرم نسرین جوانردی از مهران بانه، منفی 65 کیلوگرم سحر صالحی از البرز نوین سنندج، منفی 70 کیلوگرم گلبهار غلام ویسی از باشگاه البرز نوین سنندج، منفی 75 کیلوگرم کویستان نادری از باشگاه ذوالفقار سنندج، منفی 80 کیلوگرم نقره الیاسی از باشگاه ساوالان سنندج و مثبت 80 کیلوگرم خوشبو رحیمی از باشگاه ذوالفقار سنندج عناوین نخست را به خود اختصاص دادند.
همچنین گلبهار غلام ویسی از البرز نوین سنندج توانست عنوان قهرمان قهرمانان را بدست آورد.
در نتایج تیمی این مسابقات، باشگاه ساوالان سنندج با کسب 93 امتیاز مقام اول را بدست آورد، باشگاه مهران بانه با 77 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و ذوالفقار سنندج با بدست آوردن 72 امتیاز، سوم شد.
نفرات برتر این مسابقات به رقابت های کشوری که اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد اعزام می شوند.
7355/6108
**خبرنگار: وریا کرمی /** انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.