به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی روز پنجشنبه در جلسه شورای استانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در سنندج با بیان اینکه نباید اجازه داد رفتارهای حریم‌شکنانه در جامعه عادی شود افزود: کسی مخالف شادی درست در جامعه نیست و باید ابزار صحیح شادی مردم را فراهم کنیم و نهادهای مردمی در برگزاری صحیح مراسمات توجیه شوند تا جلوی سوءاستفاده برخی افراد گرفته شود.
وی عمده انحرافات را از فقر و فحشا دانست و اظهار کرد: شیطان عامل اشاعه این منکرات است و فقر پله پله انسان را به کفر می‌رساند و فحشا هم انسان را به غفلت می‌برد.
نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: شیطان دشمن قسم خورده انسان است که در دشمنی او نباید شک کرد و همیشه به چشم دشمن باید به آن نگاه کرد.
وی با اشاره به اینکه غفلت زمانی اتفاق می‌افتد که خدا را از یاد ببریم، گفت: به آنچه که بشر را به انحراف می‌کشاند باید توجه کرده و زیرساخت‌ها درست شود اما اولویت دارتر این است که نگذاریم مستمندان به کفر کشیده شوند.
آیت الله حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه قرآن کتاب هدایت الهی است، افزود: مشکلات جامعه را نمی‌توانیم با نظریات غربی‌ها درست کنیم هرچند از برخی از تکنولوژِهای غربی می‌توان استفاده کرد اما قرآن درمان حل مشکلات است.
وی اظهار کرد: تلاش‌های زیادی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در استان انجام شده اما ظرفیت بیشتری برای کار کردن در حوزه کاهش فقر در جامعه وجود دارد.
7348/1904
**خبرنگار: افسانه گلباغی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.