محمد طاهر فرخ نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اردوی استعدادیابی فدراسیون والیبال 20 اسفند ماه سال جاری با حضور 150 نفر از استان های کردستان، کرمانشاه، ایلام و لرستان به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.
وی ادامه داد: در این اردوی یک روزه که با حضور ناظرین فدراسیون والیبال کشور برگزار شد، نونهالان و نوجوانان این چهار استان مهمترین توانایی های خود را در این رشته به نمایش گذاشتند.
مسئول کمیته استعدادیابی والیبال استان کردستان با بیان اینکه 32 نفر از والیبالیست های استان در این اردو حضور داشتند، اضافه کرد: نونهالان و نوجوانان شایسته و خوش آتیه والیبال استان کردستان با نمایش عالی و تحسین ناظرین فدراسیون والیبال بیشترین نفرات انتخابی این اردو را به خود اختصاص دادند.
وی انتخاب 16 نفر از والیبالیست های کردستانی به مرحله دوم اردوی استعدادیابی کشوری را کارنامه قبولی برای کمیته استعدادیابی استان دانست و افزود: کمیته استعدادیابی استان کردستان سه سال است که به طور منظم فعالیت می کند که خوشبختانه نتیجه تلاش های بی وقفه خود را گرفته و برای اولین بار بهترین موفقیت را برای والیبال استان رقم زد.
او گفت: تعداد 11 نفر از والیبالیست های انتخابی استان کردستان متولدین سال های 79 و 81 و تعداد پنج نفر نیز متولدین سال های 81 و 83 هستند که در سال های آینده نفرات اصلی تیم های ملی نوجوانان کشورمان را تشکیل خواهند داد.
به گفته فرخ نژاد اردوهای استعدادیابی فدراسیون والیبال کشور هرسه ماه یکبار برگزار می شود که در این اردوها بهترین های هر استان می توانند با طی مراحل استانی در این اردوها شرکت کرده و در صورت شایستگی به مراحل بالاتر تا عضویت در تیم ملی پیش می روند.
احسان احمدی، مهرداد نظری، پویا کرمی، بردیا کردی، میلاد مقصودی، پارسا سلطانی، صهیب اله ویسی، زانا خاطری، سجاد نظری، آمانج کریمی، هیوا عبدالحکیمی، نوید دولتیابی، فرشید رشیدی، متین مرادی، فرزین امیر حسینی و آمانج حبیبی نفرات انتخابی تیم استان کردستان هستند.
در استان کردستان در مجموع بیش از 53 هزار و 670 ورزشکار بیمه شده در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می کنند و این تعداد ورزشکار در 347 هیات ورزشی استانی و شهرستان عضویت دارند.
7354/ 3020
**خبرنگار: فرزاد آداک/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.