علیرضا قاسمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: فراخوان این جشنواره 20 بهمن اعلام و مهلت ارسال 20 فروردین سال 96 است و اختتامیه جشنواره به صورت یک مرحله ای استانی در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود.
وی اضافه کرد: تمامی دانش آموزان متوسطه اول شهرستان قروه و دانش آموزان متوسطه اول مدارس سمپاد استان کردستان شرایط شرکت در این جشنواره را دارند.
به گفته وی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد انگیزه و زمینه ای برای بروز و کشف استعدادها، سنجش میزان خلاقیت ها و مهارت های دانش آموزان در زمینه ریاضیات و دست سازه های آن، آماده سازی برای شرکت در همایش ها و جشنواره های مختلف کشوری و بین المللی، افزایش مهارت دست ورزی در دانش آموزان و استفاده از دست سازه ها و ابزارهای آموزشی در جهت بهبود روند آموزش است.
قاسمی گفت: معیارهای شاخص دهی امتیاز این جشنواره خلاقیت و نوآوری در تولید اثر، کارکرد دست سازه مطابق با توضیحات و هدف مورد نظر، استفاده از مواد و وسایل ساده و در دسترس، بهره گیری از تحقیقات مرتبط با موضوع، مزیت دست سازه نسبت به محصولات مشابه، استحکام و ظرافت اثر، زیبایی و جلوه اثر و تناست ابعاد با کارآیی محصول است.
در شهرستان قروه بیش از 22 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف در حال تحصیل هستند.
قروه در 90 کیلومتری شرق سنندج واقع شده است.
7345/ 3020
**خبرنگار:سارا صالحی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.