به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی روز چهارشنبه در دومین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرصت ها و تهدیدات فضای مجازی افزود: مسئولان باید این مساله را به دور از رویکردهای حزبی و جناحی، مسأله ای ملی بدانند و مصوبه هایی منطبق با راهبردها و توصیه های رهبر انقلاب داشته باشند.
به گفته وی، شورای عالی فضای مجازی باید با راه اندازی شبکه اینترنت ملی و موتورهای جستجوگر داخلی و وضع قوانین حمایتی از فرصت های فضای مجازی برای تبلیغ اسلام ناب و انقلاب اسلامی استفاده کنند.
آیت الله حسینی شاهرودی گفت: به وجود آوردن فضای امن در اینترنت و جلوگیری از گسترش فیلتر شکن ها و دسترسی آسان آنها برای مقابله و کم کردن آسیب های فضای مجازی مدنظر قرار گیرد.
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه افزود: بیکاری، رکود، گرانی و افزایش فاصله طبقاتی در الویت های بررسی مجلس خبرگان رهبری بوده و خبرگان ملت نمی توانند به راحتی از کنار آن عبور کنند.
آیت الله حسینی شاهرودی گفت: افزایش نقدینگی و تعطیلی بنگاه های اقتصادی و واردات بی رویه چون واردات اتومبیل های لوکس و لوازم آرایش، پدیده حقوق های نجومی و سوء استفاده های مالی از مواردی است که قلب مردم را جریحه دار کرده و اعتماد عمومی را کاهش می دهد.
دومین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که صبح روز گذشته (سه شنبه) در محل مجلس قدیم شورای اسلامی آغاز به کار کرده بود عصر امروز (چهارشنبه) با صدور بیانیه ای به کار خود پایان داد.
سردار سرتیپ پاسدار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران سخنران روز نخست و رسا تقی پور عضو شورای عالی فضای مجازی سخنران دومین روز اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری بود که پس از سخنان آنان پنج نفر از اعضای مجلس خبرگان رهبری به بیان دیدگاه های خود پرداختند.
اعضای مجلس خبرگان رهبری صبح فردا(پنج شنبه) با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان های بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت می کنند و پس از آن به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی می روند.
3034/6108
** خبرنگار: حسن حسین زاده /** انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.