به گزارش خبرنگارایرنا، فرمانده سابق سپاه دیواندره در ابتدای این مراسم با تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری مسئولان شهرستانی و مردم دیواندره گفت: خوشحالم توانسته ام در مدت چهار سال خدمت در این شهرستان انقلابی اگر کاری بوده و در توان داشته ام، انجام دهم.
سرهنگ حسین مخدومی افزود: مهم ترین رسالت و وظیفه سپاه حفظ امنیت و آرامش کنونی کشور است و خوشبختانه در شهرستان دیواندره مردم در تامین و ایجاد این امنیت همواره در کنار سپاه بوده اند.
امام جمعه شهرستان دیواندره نیز در ادامه این مراسم، با تقدیر و تشکر از فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در انتخاب فرمانده مقتدر و توانمند برای شهرستان دیواندره گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی کسی مسئول می شود، که لیاقت و توانایی آن را داشته باشد که این ویژگی ها در فرمانده جدید سپاه دیواندره وجود دارد.
ماموستا معروف خالدی وجود سپاه را در کشور یک نعمت الهی دانست و افزود: به برکت وجود سپاه در کشور دشمنان از حمله به کشور ما در هراس هستند و توان مقابله با نیروی سپاه را ندارند.
وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سرهنگ مخدومی فرمانده سابق سپاه دیواندره اظهار کرد: این فرمانده توانمند و مقتدر منشا خدمات بسیاری در شهرستان دیواندره بود و با نیت خالص در خدمت مردم و نظام بود.
فرماندار شهرستان دیواندره نیز در ادامه این مراسم گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان دیواندره خدمات بسیار خوبی را انجام داده و کارنامه بسیار درخشانی دارد.
جعفر توان افزود: سپاه در عرصه های مختلف عمرانی و سازندگی نیز یک سدشکن بوده و در بحث پروژه های بزرگ عمرانی، اقتصادی، ساخت سدهای بزرگ و در ایجاد اشتغالزایی و رفع محرومیت بسیار موفق عمل کرده است.
فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه امنیت کشور خط قرمز سپاه است، افزود: سپاه در برخورد با هر پدیده ضد امنیتی کوتاه نمی آییم و با نهایت تلاش، دقت و خشم گران با آن مقابله می شود.
سردار محمد حسین رجبی خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی سپاه حفظ امنیت در نقطه به نقطه کشور و دفاع از ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و با الهام گرفتن از ارزش های مقدس نظام جمهوری اسلامی و به این خاطر که از بطن مردم برخواسته است، همواره در همه عرصه های مختلف بسیار موفق عمل کرده است.
فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر استان کردستان با بیان اینکه حفظ امنیت کشور چه در منطقه و چه خارج از منطقه خط قرمز سپاه بوده است، تاکید کرد: اخلال گران امنیت کشور با پاسخ تند سپاه روبرو می شوند که نمونه آن را می توان در درگیری های اخیر در منطقه کردستان مشاهده کرد.
وی امنیت موجود در کشور را در نتیجه حضور مردم در تمامی صحنه های مختلف عنوان کرد و افزود: زمینه امنیت پایداری که در کشور بویژه در استان های مرزی نظیر کردستان وجود دارد، خود مردم هستند.
گفتنی است، در پایان این مراسم، از زحمات سرهنگ حسین مخدومی تقدیر و حکم سرهنگ جمشید بهشتی فر به عنوان فرمانده جدید سپاه دیواندره قرائت و به وی تقدیم شد.
7353/6108
**خبرنگار: منصور محمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.