به گزارش خبرنگار ایرنا، فریدون یاسمی روز یکشنبه در دیدار با امام جمعه سنندج با بیان اینکه از این میزان، 90 میلیون لیتر در سطح روستاهای استان توزیع شده است افزود: باتعامل، همکاری و انسجام‌بخشی به فعالیت‌ها، در سال جاری با کاهش پنج درصدی مصرف فرآورده‌های نفتی در استان روبرو شده ایم.
وی اظهار کرد: در راستای اجرای طرحهای همسو با اقتصاد مقاومتی نیز در چهار ماه اخیر بیش از 34 میلیون لیتر فرآورده نفتگاز به اقلیم کردستان عراق صادر شده است.
مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان جمع آوری دلالان سوخت، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه نفت و گاز، جلوگیری از سوء استفاده احتمالی، نظارت بیشتر، درآمدزایی دولت، صرفه جویی در سوخت، تسریع در امور و کنترل کامیونهای ترانزیتی را از جمله مزایای اجرای طرح صادرات نفتگاز برشمرد.
وی با اشاره به آمادگی همه‌جانبه نیروهای این شرکت برای تحویل به موقع نیازهای مردم استان در خصوص فرآورده‌های نفتی گفت: در راستای دارا بودن جایگاه های عرضه و انبار تاسیسات و غیره خدمات رسانی به مردم جزو استان‌های موفق کشور هستیم.
امام جمعه سنندج نیز در این دیدار با توجه به شرایط جغرافیایی واقتصادی استان، خدمات و اقدامات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان را لازمه تحرک و پویایی چرخه اقتصادی استان برشمرد.
ماموستا عبدالرحمان خدایی خدمت رسانی به مردم را امتحان الهی برای مسئولان نظام دانست و افزود: تقویت پایه های انقلاب اسلامی در گرو خدمت بی منت و کسب رضایت مردم است.
وی اظهار کرد: عملکرد واقدامات پخش منطقه کردستان در خدمت رسانی به شهروندان بسیار مطلوب بوده و امید می رود با برنامه ریزی وهمکاری بیش از پیش مجموعه استان درخدمت رسانی به احاد جامعه بیشتر تلاش شود.
هم اکنون 9 ناحیه، 3 واحد تأسیسات انبارنفت، 440 فروشندگی روستایی، 66 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و بیش از 52 جایگاه CNG، در شهرستان‌های مختلف استان در راستای توزیع فرآورده‌های نفتی و رفع دغدغه‌های مردم فعالیت می‌کنند.
7348/ 3020
**خبرنگار: افسانه گلباغی/ **انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.