عیسی رحیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه پذیرش مهمانان نوروزی به 2 صورت اینترنتی و حضوری انجام می شود افزود: ثبت نام اینترنتی از پنجم اسفند آغاز شده و تا 25 اسفند ادامه دارد و مهمانان می توانند با مراجعه به سایت ستاد اسکان استان نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
وی بابیان اینکه 20 درصد ظرفیت اسکان به ثبت نام اینترنتی اختصاص یافته است،گفت: در نوروز 96، 550 نفر عوامل اجرایی در مراکز پذیرش و اسکان به میهمانان خدمات ارائه خواهند داد.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان اظهار کرد: میهمانان فرهنگی از سراسر کشور می توانند برای ثبت نام اینترنتی اسکان نوروزی به سامانه اسکان میهمانان فرهنگی به نشانی http://eskan.medu.ir/ مراجعه و نسبت به ثبت نام و رزرو اینترنتی محل اسکان خود اقدام کنند.
وی افزود: همچنین پذیرش حضوری مهمانان فرهنگی نیز از 27 اسفند در 17 مرکز پذیرش پیش بینی شده در سطح شهرستان ها و مناطق تابعه استان استان آغاز و تا 12 فروردین ادامه دارد.
رحیمی در ادامه گزارشی از اسکان نوروز 95 در استان ارائه داد و گفت: نوروز 95 تعداد 17 پایگاه پذیرش، 238 مدرسه با 2 هزار و 274 کلاس در چهار گروه به منظور اسکان میهمانان نوروزی اختصاص یافته پیدا کرد.
وی افزود: در مدت فعالیت ستاد اسکان آموزش و پرورش در نوروز 95 در مجموع 43 هزار و 469 نفر میهمان در قالب 10 هزار و 472 خانوار در مراکز اقامتی پذیرش و اسکان یافتند که این تعداد شامل 108 هزار و 673 نفر روز میهمان بودند.
در تابستان سال جاری نیز 17 پایگاه پذیرش با 134 مدرسه و 998 کلاس درس به منظور اسکان و پذیرش میهمانان تابستانی مهیا شده بود.
7348/ 3020
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.