به گزارش ایرنا از اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، مسابقات نیوکونگ فو قهرمانی کشور با شرکت 340 کونگ فوکار از 17 استان کشور در قالب 19 تیم در رده های سنی نونهالان، نوجونان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد و با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.
نیوکونگ فوکاران کردستانی در این رقابت ها 32 مدال رنگارنگ رده های سنی مختلف را کسب کردند و با اقتدار در چهار رده سنی بر سکوی نخست این دوره از رقابت ها قرار گرفتند.
تیم کردستان با سرپرستی محمدفلاحی و مربیگری افشین شیخ احمدی، امیر فیضی، کاوه قادری و زانیار کریمی در این رقابت ها حضور پیدا کرد و 14 طلا، چهار نقره و 12 برنز کسب کردند.
در رده سنی نونهالان، فراز محمدی مقدم و حسام الدین کرمی موفق به کسب مقام اول شدند، کاویان فراستیار و آکو حسین پناهی در جایگاه دوم قرار گرفتند و رضا اکبری، ماهان قوامی و رامتین غنی در همین رده سنی جایگاه سوم را کسب کردند.
در رده سنی نوجوانان، حیدر نصری، عرفان زارعی و محمدمبین رحیمی مقام اول را به خود اختصاص دادند، ماهان حاجی دوم شد و دیاکو حسینی، کاوه فاتحی و رامیار غنی نیز جایگاه سوم را بدست آوردند.
در بخش جوانان، پیمان محمدی زاده، امیرمحمد محمودی، فراز روشن ستاره و کارو شیخ احمدی عناوین نخست را کسب کردند، برزان محمدی دوم و صاحب نشان نقره شد و مبین سواری، رامین زارعی، محمدخلیلی، دلیر منوچهری و کارو سیدمرادی مدال برنز این رقابت ها را کسب کردند.
در رده سنی بزرگسالان نیز، یوسف کریمی، حمیدناظمی، فرزادگلی، کیوان رحیمی و آروین محمدی موفق به کسب نشان طلا شدند و سعید یوسفی نیز مقام سوم را بدست آورد.
استان کردستان در نتایج تیمی این رقابت ها موفق شد مقام نخست چهارم رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را کسب کند.
رقابت های نیوکونگ فو قهرمانی کشور در روزهای 11 تا 13 اسفند به میزبانی استان قزوین برگزار شد.

** چهارمین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ مردان کشور در مریوان برگزار آغاز شد
چهارمین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ کشور با دعوت کادر فنی از کژوان سلیمی و شیرزاد قادری 2 قایقران مریوانی از روز جمعه 13 اسفند در دریاچه زریبار مریوان آغاز شد.
این اردوی آمادگی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا و جهانی 2017 با حضور 9 قایقران تا روز 25 اسفند در دریاچه زریبار برگزار می شود.
در بخش جوانان شیرزاد قادری از کردستان میلاد الله وردیان و رضا قهرمانی از آذربایجان غربی، امیرحسین محمودپور از گیلان و در رده سنی بزرگسالان، کژوان سلیمی از کردستان، عاقل حبیبیان و افشار حیدری از آذربایجان غربی، سیاوش سعیدی از تهران، پیام مطاعی از کرمانشاه، سیدمجتبی شجاعی و بهمن نصیری از زنجان پاروزنان حاضر در این مرحله از اردو هستند.
کژوان سلیمی و شیرزاد قادری 2 قایقران مریوانی در آبان امسال به رقابت های روئینگ جوانان آسیا در کشور تایلند اعزام شدند که کژوان سلیمی توانست نشان نقره بخش چهار نفره را از آن خود کند.
سهیل فضل وزیری رئیس هیات قایقرانی استان کردستان به عنوان سرپرست٬ قاسم بختیاریان مدیر اجرائی٬ طاهر کبوتری مربی و اتابک پیشیار به عنوان کمک مربی اعضای کادر فنی این تیم هستند.

** سوارکاران کردستانی 2 نشان نقره و برنز را در رقابت های کشوری بدست آوردند
رقابت های سوارکاری استقامت قهرمانی بزرگسالان کشور با حضور هشت استان از سراسر کشور روز جمعه 13 اسفند به میزبانی خوزستان در مسافت های 100 و 130 کیلومتر برگزار شد.
در رقابت های سوارکاری استقامت، 50 سوارکار از استان های گیلان، اصفهان، لرستان، فارس، بوشهر، کردستان، کرمان و خوزستان حضور داشتند.
آرش میهمی و شهاب حسینی 2 سوارکار کردستانی در این رقابت ها 2 نشان نقره و برنز مسافت های 130 و 100 کیلومتر را بدست آوردند.
آرش میهمی با اسب هاپیلوس توانست جایگاه دوم مسافت 130 کیلومتر را بدست آورد و مدال نقره را به گردن آویخت.
شهاب حسینی نیز با اسب سانتا در مسافت 100 کیلومتر این مسابقات موفق شد مقام سوم را کسب کند و صاحب نشان برنز شد.
تیم استان کردستان به سرپرستی اقبال میهمی در رقابت های سوارکاری استقامت قهرمانی بزرگسالان کشور شرکت کرد.

** حمید کردی ورزشکار سنندجی نایب قهرمان میل بازی کشور شد
رقابت های کشتی پهلوانی، تیمی زورخانه ای، مرشدی و هنرهای فردی بزرگسالان کشور با حضور 30 استان طی روزهای 12 و 13 اسفند در شیراز برگزار شد.
مدعیان کشور در رشته های کشتی پهلوانی، تیمی زورخانه ای، مرشدی، چرخ تیز، چرخ چمنی، کباده، سنگ، میل گیری سنگین، 2 و 3 و 4 میل بازی به رقابت پرداختند.
حمید کُردی ورزشکار سنندجی در پایان این رقابت ها در وزن مثبت 90 کیلوگرم در رشته میل بازی نایب قهرمان ایران شد.
تیم استان کردستان با 21 ورزشکار به سرپرستی رئوف محمدی و مربیگری علیرضا غلامی و شاپور علی پناه در این رقابت ها شرکت کرد.
در نتیجه تیمی، اصفهان با 545 امتیاز به مقام قهرمانی رسید، فارس نیز با 465،5 امتیاز بر سکوی دوم ایستاد، تیم تهران با 459 امتیاز به مقام سومی بسنده کرد و کردستان نیز با 411،5 امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت.
7355/6108
**خبرنگار: وریا کرمی/** انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.